Tisdagstema Hall

Idag är temat hall på fabriken.

Såhär ser vår hall ut när det mesta är undanplockat och stajlat för fotografering...haha! Ni kan nog lätt tänka er hur det för det mesta ser ut i en hall annars ;)

Vi fick ju rustat förra året och då blev det såhär ljust och fräsht! Nya tapeter och nytt golv. I träsoffan förvarar vi massor av skor. I de vita lådorna ligger mössor, vantar och halsdukar och sånt man lätt vill roffa åt sig är det är dags att gå ut i vinterkylan.


På väggen mitt emot ser det ut som ovan. Dörren leder in till toaletten och en spegel i hallen är inte fy skam, bra att se hur man ser ut när man ger sig av :) Spegeln var guldfärgad förut men jag målade den vit. De vita ljushängarna har jag till försäljning på julmarknaderna jag står på men jag var bara tvungen att norpa åt mig 2 st själv för jag hade sett ut den perfekta platsen åt dem i hallen härhemma...hihi! Och visst blev det bra sådär brevid spegeln?

Kika in på fabriken för mer inspiration!

För övrigt har jag varit ledig idag och bland annat hunnit köpa en hel del julklappar, det känns bra att vara igång :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Tack för din fina kommentar.

Jättefint du gjort hemma. Superfin adventsstjärna i fönstret och hyacint med mossa runt. Jag missade julmarknaden hos Madame Nyberg men finns det någon annan julmarknad här i krokarna som du kommer att sälja dina fina saker på?

Kram från Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback