Träkista

Jag och Hjalle har fått en sån fin och stor träkista av hans vänner som skulle köpa nytt. Så de skänkte oss denna, hur snällt va inte det?! Jag älskar den, sådär ruff, rejäl, nött och sliten och med härliga beslag!!


Jag älskar träfärgen på den också, den känns verkligen gammal och så mysig! Rummet fick en helt annan känsla i sig, när jag sitter i soffan blir jag alldels lugn och kommer till ro så lätt :) Det näst bästa är ju att kistan slukar så himla mkt, den är gigantiskt inuti!!



Förresten så kom snöovädret till mina hemtrakter på eftermiddagen idag och till kvällen när jag åkte hem frånb jobbet var det världens vinterväglag med dålig sikt, snöyra och blåst! Ja det är väl bara och vänja sig anatar jag :)

 


Kommentarer
Postat av: Hannis

Vilken fin kista!

Förstår att du är nöjd med den=))



Kram Hannis



2010-11-10 @ 08:33:06
Postat av: Anonym

Super fin kista:-) ja hvem ville ikke blive glad for sådan en fin kista:-)

God aften

Klem Dorthe

2010-11-10 @ 21:24:24
Postat av: Kicki

Jo jag tyckte också om den när jag köpte den. Men skänkte själv bort min för ca en månad sen...Min släkting blev lika glad som du!

2010-11-11 @ 08:46:48
Postat av: Liza

Hej!



Oj vilken underbar kista, förstår att du blev glad!!



Mvh Liza

Postat av: Pernilla

Jättefin kista är själv ute efter en liknande , men de är svåra att få tag i .

2010-11-25 @ 09:22:19
URL: http://flliikkanskreativasida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback