Plats för tidning


Här ser ni en av mina tidningsförvaringar som jag har på en träkista i mitt vardagsrum. Det är egentligen en kruka som jag har haft mina sommarpelargoner i men idag städade jag undan blomstren och vips så fick jag en vacker plats för mina tidningar! Man ska se på saker från alla håll och kanter och tänka sig att de kan användas för mer än vad de egentligen är skapade för. Då får man så mycket mer användning för sina saker samt mer glädje utav dem :)

I fönstret har jag en rund kruka i samma material där jag har en blomma, en vit ranunkel. På krukan har jag satt en vacker metalltag med blomma på, tyckte det va lite passande. Älskar mina gardiner i vardagsrummet, de ger ett sådant mjukt intryck i naturliga toner. Notera även de vackra broderierna i spetsen på kanten av gardinen! Sånt vackert broderi är det över hela gardinen, det är såå vackert!!

Nu ska jag fortsätta njuta av söndagseftermiddagen i mitt älskade vardagsrum - det är smultronstället i mitt hem *ler*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback