Jag njuter av livet!


Vaknade upp till strålande sol idag så det blev frukost och tidningsläsning på balkongen varvat med lapande av sol...hihi! Man kan säga att jag njuter till fullo! På balkongen har jag hunnit få till det skapligt såhär till vårkvisten. Några penseér är planterade och den vita vackra balkonglådan har jag köpt på Plantagen för halva priset! Tyckte den var jättevacker!


Förra året fick jag trägolv av min syster så jag slapp se det fula söndervittrade betonggolvet som göms därunder. Mkt behagligare att vila fossingarna på träet samt att det ser mkt mer inbjudande ut. Bordet och mina 2 karmstolar i svart gjutjärn fyndade jag på Blocket förra året för 300:-, billigt!


Min lilla vårplantering på bordet. Den vackra plattan med texten "Dream Garden" är en påminnelse om att jag en dag också kommer att få påta runt i min drömträdgård, men fram tills dess njuter jag till fullo av min lilla balkong *ler*

Näpp nu ska jag fortsätta mitt njutande på balkongen, det gäller att passa på medan solen visar sig!

Alla andra "måsten" får man skjuta åt sidan när solen lyser va, visst är det så? ;-)








Kommentarer
Postat av: Anki

Självklart är det så, man måste ju njuta när det är så här!!!

Jättefin balkonglåda ju!!!

Postat av: LindasLantliga

Hej på dig! Tack för besöket, och det trevliga kommentaren! :)



Så fint du gjort det på din balkong! Gillar den vackra plattan med texten!



Klart man måste passa på att njuta på solen är framme!



Ha en skön helg!



Linda

2011-04-30 @ 11:30:06
URL: http://lindaslantliga.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint o mysigt på din balkong!



Ha det bra!



Kram Liza

2011-05-03 @ 21:34:04
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback