Nya lampskärmar


Igår var jag och hälsade på min vän Ninni efter jobbet (slutade 16:30). Vi hann med lite babbel hemma hos henne innan vi åkte till gårdsbutiken Tant Elwira i Hagaström till strax efter 18-tiden. Jag hade precis pratat med Ninni om att jag skulle vilja ha 2 likadana lampor i mitt vardagsrumsfönster men att jag bara hade en och till min lycka hade de en precis likadan på gårdsbutiken!! Så den roffade jag såklart åt mig med detsamma!! I och med att jag nu planerade att ha 2 lampor i samma fönster så behövde jag ju också 2 st likadana lampskärmar och då hittade jag de här som blev hur fina som helst! I linnetyg med vackert monogram på. Direkt när jag kom hem gjorde jag iordning i vardagsrumsfönstret och såhär tjusigt blidde det!

Nu ska jag till favvobutiken Owe Jansson och se om jag kan fynda lite och sen ska jag nog även besöka min andra favvobutik i området och det är ju såklart butik Madame Nyberg!


Förresten blåser det storm här hos mig idag! Det riktigt viner i träden och de svajjar fram och tillbaks!

 

 


Kommentarer
Postat av: Vårt liv i norr

Riktigt fina lampor! :)



Hoppas du hade en kul shoppingrunda!



kram

Postat av: ninni

Hej

Det blev ju busbra det där,på tisdag åker jag ut till bergby och kikar i den nyöppnade butiken,så om du vill hänga på så går det bra,vi åker i min bil.

Kramar.

ninni

2011-04-08 @ 08:05:41
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Rustik Charm

Så fint det blev:)

Hoppas du får en fin helg.

Kram Kristina

2011-04-08 @ 11:40:00
URL: http://rustikcharm.blogspot.com
Postat av: Pite ByggnadsvårdsErica

Vilka jättefina lampskärmar! Klassiska, diskreta och stilfulla :-)



Trevlig helg!



Kram Erica Pite Byggnadsvår

2011-04-09 @ 21:37:32
URL: http://www.pitebyggnadsvard.se
Postat av: tove

Vilken mysig blogg du har!

Jag undrar vart du köpt dina stansar ifrån? letar runt på nätet men hittar inget direkt.

kan du hjälpa mig?

//Tove

[email protected]

2011-04-10 @ 08:43:53
Postat av: lotta jadlert

Jättefina lampor!

Kram Lotta

2011-04-10 @ 16:55:39
URL: http://viivillavillekulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback