På mitt soffbord

Idag är det åter tisdag och dags för temat "på mitt soffbord" i fabriken!

Låt mig få visa vad jag har på mitt soffbord just idag:



Till att börja med kan jag säga att vårat vardagsrumsbord är en gigantisk kista med otroligt mycket förvaring i!! Det är toppen! Sen kan ni se att den är lite sliten och nött här och var, precis så som det ska vara efter många års flitigt användande...hihi! Kistan har vackra beslag och lås samt en vacker list runtom i nederkant.




Jag har en i mitt tycke jättevacker linneduk med spets på bordet som jag älskar!! Jag har totalt 3 st likadana dukar på olika bord/byråer i vardagsrummet. På duken har jag piffat till det lite med en kruka med växter i samt lite annat smått och gott som är fint att titta på :)

En bokgömma
har jag också i min ägo där jag gömmer fjärren, glasunderlägg och handsalvan! Det är perfekt att få undan lite mindre tjusiga ting i gömman. Den ser riktigt gammal och sliten ut men är helt ny.

Yankee Candle är också något som används flitigt härhemma. Just nu är det favoritdoften "Clean Cotton" som vi håller på att göra slut på, doftar så rent och fräscht!!


Nu är mitt tisdagsinlägg avslutat och det är nog dags för lite frukost nu, magen knorrar nämligen :)

Jag är ledig idag och solen göms faktiskt bakom moln än så länge, den har tagit rast efter helgens totala uppvisning från morgon till sen kväll tror jag! Får se om den dyker upp litegrann under dagen, jag kan ju inte annat än att hoppas lite på det ändå...hihi!

Kanske att jag får lite nytta gjord härhemma nu då som aldrig blev gjord i helgen då jag var ute och myste hela tiden...hihi!!

Ha en underbar dag mina vänner!!!








Kommentarer
Postat av: Ann-Christine

Underbart bord och vackert rum!



Ann-Christine

Postat av: ninni

Hej

Hoppas ni haft en fin påsk med nära och kära,vi hade det underbart i stugan.

Kramar i massor.

Ninni

2011-04-29 @ 09:55:30
URL: http://hagagården.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback