Kärleksblomma & Bestick

Igår var det ju som sagt "Tycka lite xtra mkt om-dagen" - alltså "Alla Hjärtans Dag" vilket säkerkligen ingen missade...hihi!

Min Älskling kom hem med den här fina och stora klarröda rosen <3.
För övrigt hade han med sig hämtmat i form av kinamums, sen även kex och ost, vindruvor och champagne! Han vände min för övrigt lite smått trista och småknepiga dag till den bästa kvällen med massa kärlek!!


Jag Älskar Dig!!!


På Alla Hjärtans Dag och alla övriga dagar på året, så det så!!!

* En stor blöt puss till min älskling*

Hoppas ni med njöt av en mysig Alla Hjärtans Dag igår om det så var med din kärlek, dina barn, familjen, din mamma eller pappa eller en nära vän så hoppas jag att dagen igår kändes lite extra speciell för er med :)

*************

För övrigt är det tisdagstemat "tallrikar & bestick" i
fabriken idag.

Jag väljer att visa lite gamla bestick av "Franska Liljan" jag har härhemma:






Kommentarer
Postat av: ninni

Hej Anna

Men oj vilken vacker ros du fått av din älskling,låter som ni hade en fin och mysig kväll,hus jobbar du den här veckan?jag är ledig i morgon efter 12 och hela fredagen,kanske vi kan ses någon av dessa dagar?vore trevligt!!

Många kramar från mig.

Ninni

Postat av: Petra

Vackra gamla bestick! Jag önskar jag hade något i den stilen, men det är som sagt bara tråkiga i rostfritt stål hemma hos oss.



Ha en underbar tisdag!

2011-02-15 @ 13:35:21
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Postat av: Carina - inspirera

Så vackra ting! Både blommorna och besticken...

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

2011-02-15 @ 14:00:47
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback