Söndagsbilden

Jag har jobbat hela helgen och har känt mig rätt trött så det har inte direkt blitt nån datatid utan jag har mest legat i soffan framför teven när jag kommit hem :) Igår kom dock sista 30-årsfirarna, nämligen Hjalles syster och kille.

Och se vad jag fck av dem!! Den här fina betonglampfoten från Olsson & Jensen som jag ju önskade mig i ett
inlägg innan födelsedagen och det hade hon minsan snappat upp...hihi! Också köpte hon den här fina lampskärmen i råsilke till, hon har köpt detta på butik Madame Petite i Sthlm. Jag blev såå glad - TACK!!! Men det var på tok för mkt!!! Vi åt gott fika i form av chokladtårta, kakor och maränger, smaskens!! Sen var det dags för föräldrarna att åka hem till lillplutten deras som var sjuk och som farmor och farfar höll ett öga på medan de hälsade på hos oss. Tack för att ni kom!


Av min syster fick jag presentkort på Owe Jansson i julklapp och häromveckan köpte jag den här fina rostiga kronan/krukan för en del av de pengarna och se så fin den är!! Så glad att jag äntligen fått en sån. Har velat ha länge men de har varit lite för dyra i min smak men när Owe Jansson får in grejerna blir det billigt :)

De här bilderna får stå till svars för min söndagsvisning i fabriken. Kika in där för mer inspiration vetja!

Ikväll blir det åter soffan för mig. Ska kika på Solsidan, BigBrother och sist men inte minst nya zombie-serien The Walking Dead, såå bra!!!

Sov Gott ni söta!

Imån är jag ledig och jag ska NJUTA *ler*




Kommentarer
Postat av: Kathrine Svensson

Hejsan!

Tack för din kommentar!!!!

Sååå fiiin lampa du fått på din födelsedag!!!

Grattis i efterskott!!!!

Önskar dej en ny fin vecka!

KramM Kathrine

2011-02-28 @ 16:14:41
Postat av: Pite ByggnadsvårdsErica

Jag skulle bara titta in och se hur du har det och ser att du fyllt år. Jämt dessutom! Grattis i efterskott :-) Vilka jättefina presenter du har fått.



Varma grattishälsningar Erica

Postat av: ninni

Men å så roligt att du fick den fina lampan i present,jätte fin skärm till.

Kul om du kikade över någon dag,jag är ledig på fredag.

Kram o ha en fin kväll.

Ninni

2011-03-01 @ 18:02:59
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: ninni

Kika över då du.

Kramis

Ninni

2011-03-01 @ 21:04:42
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Anonym

var är den krona krukan köpt?:) jätte fin

2011-04-17 @ 15:37:55
URL: http://chichuahua.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta



I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

Postat av: Grosir Baju Murah

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Jual Laptop

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback