Söndagsbilden

Idag är det dags för söndagsbilden i fabriken!

Jag väljer att visa lite nyshoppat för veckan:

Den vackra rost/smutsbruna lyktan med handtag och vackert mönster på köpte jag på butik Madame Nyberg i fredags när jag var där. Pris 179:-.

Den cremevita vackra höga stenkrukan köpte jag på färgbutiken Happy Homes faktiskt! Se så vackert mönster det är i över och nederkant av krukan. De har verkligen fått den att se gammal och nött ut med alla små hål och gropar. Pris 139:-

Jag har även en mindre modell av den höga krukan och den har jag här på mitt vardagsrumsbord med en grön liten suckulent i. Gillar verkligen stenkrukor och material blandat med smutsbrunt/rostfrägad och blandade träslag, bland annat drivvedslooken!


Ha nu en riktigt trevlig sönsdagseftermiddag/kväll & tack för att ni tittar in *ler*


***********

Har lagt upp lite inredningsprylar på min Traderasida efter min utrensning härhemma. Ta en kik så kanske Du hittar nåt du gillar :)





Kommentarer
Postat av: Vita Villan

Jättefint arrangemang !

Allt passar så bra ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback