Fler Trevliga Överraskningar!

Idag väntade jag med stor iver på min post :-) Den hann inte komma innan jag begav mig iväg till några blomsterträdgårdar för att köpa blommor på förmiddagen. Men jag mötte postmoppen när jag åkte så jag visste att när jag kom hem så skulle jag dyka ner i postlådan det första jag gjorde...hihi!!

Jag fick med mig några blommor hem och när jag öppnade postlådan fann jag det här paketet:



Öppnade paketet och där låg det här:

Den kompletta boxen av serien ROME som jag gillar och sagt nångång förut att jag skulle vilja ha i min samling :-) Nu kan jag börja kika på den på kvällarna när jag är alldeles ensam, mysigt!! Åh vad min Hjalle är omtänksam, jag är så glad för allt han hittat på för att sätta ett leende på mina läppar och göra mig glad *ler*. Han har verkligen lyckats!
Han imponerar verkligen på mig med sina dolda överraskningstalanger!


Men det roliga tog faktiskt inte slut där om ni trodde det..hihi! Jag börjar bli riktigt bortskämd med överraskningar nu tycker jag :-) Idag när jag knäppte på datorn på eftermiddagen så ploppade det upp ytterligare en påminnelse från Hjalle på datorn...haha!! Det här börjar ju bli jättespännande och så roligt!


Jag gjorde som påminnelsen sa och gick ut till bilen och tittade i handskfacket och där i låg detta:

Det var en skvallerblaska och en rosa flugsmällare :-) Den kommer vi har stor användning för här i huset kan jag säga då jag har yttrat mig till Hjalle några gånger om hur mycket flugor och andra kusar som kommer in i huset om man jämför med vad det gjorde i lägenheten...haha!! Och en skvallerblaska att glo i när man bara vill slappna av, perfekt!

Förresten så var jag och köpte jättefina beiga/linnefärgade stolsdynor till våra altanmöbler idag. Jenny och jag såg dynorna igår när vi var runt och kikade och idag slog jag till, det blev kanonbra! Nu fattas bara lite mysiga kuddar :-)


Hjalle har uttryckt sig lite snällt om att han skulle bli jätteglad om vi inte måste ha så tjejiga och rosiga dynor till utemöblerna. Självklart ska vi båda trivas så rosdynorna får jag ha i utegruppen som står i trädgården istället, funkar ju det å!

Mamma har varit här hos mig under hela eftermiddagen/kvällen och hjälpt mig gräva bort 2 st döda vinbärsbuskar, planterat 2 st rosor, en klematis samt massa andra fina blommor! Solen sken hela tiden och det var så varmt och skönt och riktigt mysigt att få påta i landen med mamma i min egna lilla trädgård :-) Tack för all hjälp idag kära mamma - det var såå mysigt!!!


Jag gjorde lite fruktsallad och serverade det med gammeldags, krämig vaniljglass, mums va gott det va!


Nu ska jag nog gotta mig i kändisarnas ointressanta liv ett tag för att sen kanske påbörja tittandet på serien ROME. Börjar ju inte förrens 12:00 imorgon så har ju inte nån brådis till sängs direkt :-) När man har en bra serie att titta på är det väldigt lätt att fastna några timmar i sträck!

Tack Älskling för allt du hittar på för att göra mig glad *love*


Hoppas ni med har lika underbara karlar i era liv som jag har! Nån som gör allt för att få dig att le, gör allt för att du ska må bra och va glá, det är kärlek det *ler*







Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va kul med överraskningar :)

Väldigt omtänksamt och romantiskt tycker jag!



Kram Mia

Postat av: Ullis/Leva på landet

Vilken karl du har, honom får du vara rädd om. Man kan ju undra vad som kommer att hända de dagar som är kvar tills han kommer hem. Så mysigt ni har fått det i köket. Måste ju vara så skönt med att få större och dessutom en liten trädgård.



Kram Ullis

2011-07-13 @ 23:26:16
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Björn

Vilken kille! Blir inspirerad av att överraska min älskling :)



Bra blogg förresten!



Många hälsningar

/Björn

2011-07-15 @ 12:28:53
URL: http://www.internetmobler.se
Postat av: ninni

Hej

Så fint och mysigt du ser ut att ha det i er fina nya lägenhet,måste komma på besök någon dag.

Kram

Ninni

2011-07-15 @ 13:23:28
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Åh, det är ju värsta PS I love you - ja, fast utan dödsfall och sådant alltså! ;-D Herr Fräken är inte så mycket för de romantiska överraskningarna, men å andra sidan är det ju oftare som jag reser ifrån honom och jag har ju inte hittat på några överraskningar till honom då...

Här ska det beställas från CDON också, gjorde värsta beställningen, och när jag skulle gå till kassan så blev det tekniskt fel och allt försvann... suck!

Vad mysigt att ni också har ett staket runt trädgården, blir ju som ett riktigt litet hus då! Och tänk att det inte blev rosmönster på alla trädgårdsdynor... :-D



Hoppas att du har en mysig filmkväll framför dig.

2011-07-16 @ 17:29:40
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback