Livet är bra härligt nu!

Idag är tisdagstemat i fabriken "Favoritplatsen hemma"!

Just nu en solig dag som idag är nog favoritplatsen min balkong för tillfället...hihi! Antar att många med mig njuter av att vara ute i solen och värmen nu och påta med blommor eller bara lata sig i solen *ler*



För övrigt är det vardagsrummet som är min favoritplats hemma i lägenheten.


Imorse mellan 8:15 - 9:15 var jag ute på en rask solskenspromenad och det var såå härligt att starta dagen på det viset!!! Och sen ligger hela lediga dagen framför en *ler*. Har hunnit sola lite på balkongen och lyssnat på MTV-musik och bra haft det gött!

Nu ska jag brumma iväg till systeryster och bli bjuden på sommarlunch ute i trädgården tror jag en dag som denna :) Sen ska vi hänga med varandra ett tag och bara njuta av solen och livet :)!!!

Hoppas ni alla får njuta av solen massor idag!!





Kommentarer
Postat av: ninni

Hej

Nyss hemkommen från stugan,på fredag ska jag på en ansiktsbehandling som är gratis här i hagaström kl 10oo och du får gärna hänga på dit om du vill sen skulle vi kunna ta en sväng ut till bergby och kika i den fina butiken,ja vad säger du ,låter det intressant?ansiktsbehandlingen tar ca 1 timme och du får en du men om du vill.

Kraaaaaaaaaaam!!!

Ninni

Postat av: Sonja

Vad kul att du hittade till min blogg. Vad fint du har det också. Jag bor i Allmänninge. Där trivs jag så himla bra. Ha det bra. Vi hörs igen. Kram Sonja.

2011-05-12 @ 19:07:00
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback