Min lediga tid...



...går för tillfället åt till just det som bilden visar, att packa flyttlådor och åter flyttlådor!! 18 st är packade redan!

Vi rensar i förråd och rotar runt i  alla skrymslen och vrår. Det känns riktigt skönt att vi får en ordentlig genomgång av alla prylar samt en hejdundrande rensning innan vi flyttar! Sakerna som rensas bort kommer jag att sälja BILLLIGT på Gårdsloppisen hos syrran i Storvik i sommar ;-) Så för er som är loppissugna och tycker om att rota bland proppfulla bord och fynda till billig peng är hjärtligt välkomna till oss då..hihi! Vi kommer köra gårdsloppisen på utvalda lördagar under hela sommaren. Mer info kommer när dagar samt tider är spikade.


För tillfället får jag förvara mina loppisprylar hemma i mamma och pappas garage, på taket där de har förvaring. Supersnällt, tackar!!! Jätteskönt att slippa ta med sig dem i flytten,  de prylarna kan istället gå raka spåret till loppisen sen när det är dags. Och det är jätteskönt att vi är ute i god tid med flyttpackningen för det tar verkligen TID att gå igenom allt och sen att packa in det mesta i omslagspapper så det inte går sönder och sen packa det på bästa sätt i lådorna. Det tar som sagt var tid och det känns skönt att vi är på så god väg allaredan.

Imorgon har jag förhoppningsvis en köpare på min kära soffa. Jag har alltid sagt till Hjalle att jag ALDRIG skulle göra mig av med mina 2 soffor men en är ju redan väck (så Hjalle fick plats med sin elfåtölj) och imorgon ryker nog den andra också. Jag har varit så förälskad i mina soffor i ca 6-7 år men nu börjar jag känna att jag kan släppa taget *ler*


TACK till alla ni fina som tittar in till mig och tar er tiden att slänga ihop en söt rad eller två, det gör mig glader!

Nämen om jag skulle ta och rota runt lite mer innan läggdags kanske :-)







Kommentarer
Postat av: Anki

Tänk att du till och med får föyttlådor att se rätt vackra ut ;)

Hoppas du blir av med soffan, min Blocket-kund kom aldrig, surprise!!

Kramisar

Postat av: Stina

Härligt med utrensning innan flytt. Förstår precis hur det känns.

Vad kul att få flytta förresten. Det vill jag också ibland.:-) Kram Stina

2011-05-27 @ 08:50:52
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Linda

Halllå tjejen!!!



Nämen åhhh ni ska bli med hus, va spännande..

Jo men roberts kopian är minst lika bra som den riktiga än så länge iaf.. Sen är de ju ingen sterio för party men perfekt som frukost radio tycker jag...

Må bäst och hoppas på massa nya fina bilder från ert hem..

Kraaam kram linda

2011-05-27 @ 10:08:21
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Så skönt att göra en riktig rensning o va bra att du kan sälja mycket på loppis!

Hade behövt ha en här hemma tror jag..! =)



Trevlig helg!



Kram Liza

2011-05-27 @ 16:06:45
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Fröken Fräken

Jag måste säga att ni har lyckats packa väldigt mycket redan! Vad roligt att ni nu får hyra ett hus! Min jakt på ny bostad går vidare, då jag inte har funnit något som passar mig. Varför finns det inte fler sekelskifteshus? ;-D

Och nu blir jag ju inspirerad till att rensa i mina förråd. Hoppas att det håller i sig till imorgon, för jag tänker inte städa en fredagkväll, nu väntar filmer!

2011-05-27 @ 18:37:39
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: ninni

Oj vad ni packar och donar,ska bli kul att se hur du får det på nya stället.

Kram o ha en fin helg.

ninni

2011-05-27 @ 19:04:07
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Paula

Vad spännande att flytta! Och alltid lika skönt att rensa:)

Kan säga att jag oxå älskar dina gamla soffor hihi

Trevlig helg önskar jag dig.

Kram Paula

2011-05-27 @ 21:54:09
URL: http://vackravitating.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback