Vit tallrikshylla

Hej!
 
Tänkte drämma till med ett litet inlägg igen :)
 
Nu börjar jag poa och dona mer och mer hemma och känner ett sug för att boa in hemmet till hösten!  Har shoppat en del på olika köp och säljsidor på Facebook samt Blocket den sista tiden och den här tallrikshyllan är ett av fynden:
Då jag köpte den var den dock furufärgad så den har fått några lager vit färg på sig och då blev den såhär fin! Har lite söta turkosa detaljer i den, bla en nyinköpt pajform från Miljögården.
Den här fina vita oregelbundna hjärtformade pajformen fick jag av min Älskling på Alla Hjärtans Dag med en smarrig paj i :)
 
Tallrikshyllan hänger numera på väggen bakom kökssoffan och jag tyckte den gjorde sig perfekt där!
 
Mitt vita symaskinsbord får precis plats i hörnet och där har jag en mysig lampa som ger ett behagligt och mjukt sken, Även mitt favvo-skavda fönster står där. Om ni tittar noga kan ni se att jag har ett vitt bakbord som skiva. Det fyndade jag på loppis i början av sommaren men då var det furufärgat lika som tallrikshyllan så det har också fått några lager vit färg på sig. Den fina stenspiran har jag fått av min goda vän Ninni!
 
Tänk vad några lager vitt gör skillnad!
 
 Ha det gott alla kära vänner därute, hoppas ni mår bra och poar och donar liksom jag *ler*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANNA

Tallrikshyllan blev jättefin och har hamnat alldeles rätt där den sitter:)
kram

Postat av: Anonym

Jättefin tallrikshylla, och så fin kökssoffa
du har! Härliga bilder från ditt hem.
Kramar
AnnaMaria/ Ett rött monogram

2012-08-19 @ 08:43:06
Postat av: Cathrin

Hej! Vilka härliga bilder:-) Får jag fråga vad du använder när du gjuter dina fina änglar mm. Misslyckas så ofta med min gjutning och dina såg så proffsiga ut. ha det gott kram Cathrin

2012-08-25 @ 20:30:25
URL: http://norrgardens.blogspot.se
Postat av: Petra

Vilken vacker tallrikshylla du hittat, och den passar perfekt ovanför din fina kökssoffa! Och jag kan bara hålla med dig, lite vit färg ger verkligen en fantastisk förändring =)
Må så gott!
Kram Petra

2012-09-05 @ 05:24:34
URL: http://torpliv.blogspot.com
Postat av: Therese

Jättefin tallrikshylla och vilken fin kökssoffa!!

Du får ha en bra dag!

Kram Therese

2012-09-28 @ 12:37:16
URL: http://husochtradgard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback