GRACE

Igår kom äntligen vår sängram som vi beställt från MIO, Grace heter den. Den blev så fin i vårat sovrum, passade perfekt! Känns väldigt lyxigt att ha en säng att sova i och det känns extra roligt att fixa och inreda i sovrummet nu.

Fotgavelns ben är extra detaljerade. Jag har även en vit sängkappa och som ni ser går det litegranna i turkost i sovrummet.


Mina sängbord var tidigare furufärgade men jag målade dem vita i ett lager sådär så de nästan ser laserade ut. Träfärgen lyser igenom något och jag tyckte det blev lagom shabby! De turkosa kuddarna har jag budat hem från Tradera och det vackra överkastet är från Au Maison.


De vackra gråturkosa fönsterluckorna som kostar 600:-/st hittade jag på en sommarloppis för nåt år sen där en inredningsbutik stod och sålde ut sitt lager. Jag fick dem för 170:-/st!! Mina lampskärmar går även dem i turkost lika som mina gardiner :-)
Den vita fotoramen köpte jag i Venedig i höstas och i den sitter ett foto av Hjalle och mig från just den staden.


Gardinerna är turkosa i botten och pryds av vackra rosa rosor!!


Och såhär ser det ut i sin helhet!!


*Önskar Alla en fin kväll*







Kommentarer
Postat av: ninni

Hej

och tack för igår,jätte trevligt.

Men oj så fint du har fått det i sovrummet,helt fantastiskt fint!!!!!!!!!!

Stor kram

Ninni

Postat av: Ljuvligtvitt - Lantlig inredning, ProMarker & Två små gossar

Åh så fin säng! :)



Kram!

2012-02-23 @ 17:36:05
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen min !



vilket ljuvlig sovrum du har och va uppfriskande att se nån annan som heller inte har Hemnes sängram ;)

Älskar sängkappan, är köpt eller hemmasydd ?

Hoppas du får en mysig helg

Kramar

2012-02-24 @ 18:21:02
URL: http://skokartongen.blogg.se/
Postat av: Nettan

Oj vad fint du fixat i sovrummet!:) Ser verkligen härligt och fräscht ut, du fixar så fint med dom små detaljerna också.



Trevlig helg!

Kram Nettan

2012-02-24 @ 22:11:06
Postat av: ninni

Hej

Ja det är klart du får komma och hjälpa till,jag är tacksam för all hjälp jag kan få,tänk när alla varor kommer,vilket jobb det bli att packa upp.

Stor kram så hörs vi.

Ninni

2012-02-25 @ 10:40:36
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Annas idéer

Så fin sänggavel! Och vilka underbara fönsterluckor!!



Jag har redan bestämt mig - det blir vintagetapeten!

Jag hade en tavla som skulle in där och när jag provade den mot var det klockrent!

Kram Anna

2012-02-25 @ 16:59:58
URL: http://annasideer.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Wow Vad himla fint du fått det. Älskar till vansinne din spetsprydda sängkappa. En sådan måste jag verkligen skaffa, tack för tipset. ocksåKul att hitta så fina kuddar på Tradera. Ja, Tradera har så mycket roligt, mina fina shabbade saker till exempel hi hi. Sov sött i det nyfixade tjusiga rummet. Kram Lena/InWhite4You

2012-02-26 @ 13:11:57
Postat av: Frida

Hej! Kul att du kikade in på bloggen! :) Fin blogg du har! Ha det gott!

2012-02-26 @ 21:44:46
URL: http://fridakallgren.blogspot.com
Postat av: Pettiwoman

Ojojoj vad massa fint det fanns att titta på här inne =)

Ser fram emot att bli hembjuden på fika och ditt hembakta SNAAAART!!



Kram Petra

2012-02-27 @ 21:59:59
URL: http://turningintoanangel.blogspot.com/
Postat av: Sara

Hejhej!



Hittade till din blogg då jag sökte efter bilder på Grace-sängen att visa min sambo. Vilket vackert hem ni har! Måste fråga, var har du hittat den fantastiska lampan i taket som du har i sovrummet?

Ha en bra dag!



Hälsningar Sara

2012-03-28 @ 22:47:48
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback