Bröllopet



Vädret var strålande vackert! Strandbröllop blev det och det var så fint! Sen blev det buffédags med massa god mat och lite senare var det dags att hugga in på tårtan!

Vi blev kvar 13.30-19.30. En trevlig dag får jag väl lov att säga. Många barn som jag passade på att leka lite med samt fick träffa lite galna kusiner som jag inte sett på länge *ler*. För övrigt sa min kusin (som typ har tatueringar överallt) att "-Nu har du iaf tatuerat dig på ett av de värsta ställena på kroppen så nu är det lugnt". Kändes bra att höra av en inbiten tatuerad snubbe! Kanske jag inte är så jävla mesig ändå, så det så...haha!

Idag blir det istället födelsedagsfirande. Hjalles pappa fyller nämligen år.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad mysigt det ser ut att gifta sig på stranden sådär...

Postat av: anki.

promenerade förbi hos mor & far din igår, så mysigt att bara titta på trädgården! Har inte sett att de tagit bort häcken å så heller. Å vilken pool grannarna hade!!

2007-07-24 @ 19:30:53
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Anna

Jasså promenerade du förbi där igår? Å jag som var där å klippte gräsmattan och poade lite i trädgården under dagen, synd att vi gick om varandra =)Jo de har tagit bort häcken och ska sätta upp typ en plankvägg istället! Aaa sån pool skulle man ha du!!

2007-07-24 @ 20:58:45
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback