En till utmärkelse!



Jag haft fått den här utmärkelsen från Ullis med bloggen
Leva på landet!! Vad glad jag blir över att få veta att andra människor blir glada över att komma hit och se vad jag skriver och visar i bild, helt otroligt roligt!

Stort Tack Ullis!


Sen följde det med några regler med denna utmärkelse också, de lyder:

Reglerna är:
1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra eller vilket antal däremellan du vill - det är upp till dig! Se till att du länkar till deras bloggar i ditt inlägg.
2. Länka sedan tillbaka till
http://www.tammyvitale.com/ så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den. Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje!


Jag skickar dem såklart vidare tillbaks till Ullis men sen även till tjejerna bakom dessa bloggar:

Tusen ideér och en fröken


Mormorelsie


Jema Rose


Lottaspace


Hannishem



Men jag vill att alla ni som är här och hälsar på hos mig ska ta åt er av den här utmärkselsen! För bloggandet blir så mkt roligare med alla era härliga kommentarer och era besök, ni är så trevliga allihopa!!

Stort Tack till er ALLA!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mysigt med ljus! Och tusen tack för utmärkelsen! Blir ju så glad så!



Kram,Lotta

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Åååh...TACK!!!



: )



KRAM, Jenny



<3 <3 <3

2008-08-19 @ 11:36:27
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: ninni

Tack snälla du för utmärkelsen,jag blir så glad!!

ha det gott

ninni

2008-08-19 @ 11:42:27
URL: http://mormorelsie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback