Myskväll

Igår efter jobbet stannade jag till på Gävle Biståndsgrupp och hittade den här vågen, precis en sån modell på våg som jag så länge kikat efter men inte hittat eller så har de varit lite för dyra. Men igår hittade jag den, så söt! 120:-

Guldtallriken var med men jag införskaffade mig en ny vit porslinstallrik på Röda Korsets loppis idag innan jag åkte hem efter jobbet. Blev mkt bättre! 10:- gav jag för den lilla vita.


Hittade även den här söta lilla spegeln med värmeljushållare för 15:-. Den har jag hängt på min hängare på väggen intill min nattduks-stol bredvid sängen. Det är för övrigt sänggaveln som skymtar i spegeln.



När jag ätit mina korv med bröd ska jag slänga mig här i soffhörnet och bara mysa och ha det ljuvligt med tidningen "Drömhem och trädgård" samt en chokladkaka "Apelsinkrokant". Det här har jag längtat efter hela denna regnruskiga, gråa dag *ler*


Önskar er alla en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: anki.

Åhh vilken fin spegel, jag är ju lite svag för värmeljus jag, gillar såna bättre än vanliga långa.



Tror Sandras bror tar studenten på fredag så vi kanske får ta besöket nästa vecka då. I helgen är jag upptagen...

Kram kram!

Postat av: Linda

Hej hej

va mysigt, själv med en tidning och MMMM gått...

Jättefint med vågen och va sött med vita tallriken på... Jag har också varit på loppis i dag, blir ett senare inlägg...

Kram kram Linda

2008-06-11 @ 19:27:41
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com/
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Finfina fynd ! Vågen är verkligen vacker..!



Ha det gott!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-06-11 @ 19:33:19
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Stina-Hemma på Landet

En sådan våg har min mamma. Den har hon haft sedan jag var liten. Tycker att den är så fin. Kramis

2008-06-11 @ 20:23:28
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Det är alltid roligt att titta in här hos dig och se vilka fantastiska fynd du gör! Det var ett väldigt bra pris på den vågen med tanke på vilket bra skick den var i! Jag har en våg i kockumsgulbeige, den är från mina fardöräldrar och har varit med om en del men jag gillar den skarpt!



Det lät som den där USA-resan var en frisk blandning av både jobb och nöje! Det är väl det som jag hoppas att min Sthlmsresa också blir!



Jag har legat i soffan och läst senaste numret av Elle Interiör, det var med ett väldigt charmigt danskt hem där, jag blev inspirerad och sydde klart den ena vita linnevepan. Inte helt lätt att stryka bort alla skrynklor och veck dock... pust!!

2008-06-11 @ 20:55:24
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Miamaria

Hej!



JA kan du förstå att den bara kosta 3 kr ofattbart....



Men så mysigt du ska ha med en härlig tidning och choklad....



Och jag kan se att du också fyndat, snyggt det blev med den vita tallriken.



HA´nu det så mysigt!

Miamaria

Postat av: Anna

Men gud va mysigt det låter. Jag har en innekväll i kväll jag med.

Ska måla i badrummet och blogga lite.

Jättefin våg som du fick tag i , men jag tyckter att den första vågskålen var bättre till.

Smaken är som baken, delad :-)

se ya at work !

Anna

2008-06-11 @ 21:27:48
URL: http://bamsesmattes.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jaså är han på vifft? uscha.. hur länge då?

men soffan och chokladen såg mysig och gott ut de med.. jag är i tränigs fas ja, no more socker här!!

2008-06-11 @ 22:24:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Tidning och choklad- kan det bli bättre!?



Kram Mia

2008-06-12 @ 10:12:15
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback