Vad har du på ditt köksbord?

Tänkte jag skulle visa vad jag har på mitt köksbord för tillfället och du får gärna visa mig på din blogg vad DU har på ditt köksbord! Skriv gärna en kommentar hos mig om du tar dig an denna lilla utmaning så jag vet vem jag ska komma hem och kika hos :)

3-vånings kakfat i porslin. Köpt på Plantagen, ca 149:-


Silverljusstake. Köpt på loppis för 20:-


Glasklocka med romantisk fot. Köpt på inredningsbutiken Engelbrekt i Gävle. Ca 169:-. Dekorationsljusen köpta hos Madame Nyberg, 8:-/st. Vitt barnörngott köpt på loppis för 10:-


Vit planteringslåda köpt på Plantagen. Ca 49:-. Ostkupa köpt på loppis 30:-. Silverbricka - loppis ca 10:-. Silverskopa ca 5:- på loppis


Sådär ja! Det var vad jag hade att bjuda på på mitt bord för tillfället! Nu är jag nyfiken att se vad Du har på ditt bord :)

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Miamaria

Hej!



Men så många vackra saker du har på ditt bord....



Själv har jag inget köksbord...



Lycka till inne hos mig och ha det så gott!

MiaMaria

Postat av: Annica

så många fina saker du har på ditt bord. Kakfatet är jättefint:)



Mitt bord vill du definitvt inte se just nu. Det är BELAMRAT med böcker och dator...man kan knappt se att det finns ett bord under all "bråte"



Kul utmaning iallafall:)



Kram Annica

2008-06-16 @ 22:12:21
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Så mycket vackra saker på ditt bord !!!



Jag tänkte ändra lite på mitt eget köksbord på nåt sätt, så efter det blir det säkert en bild på det hela på bloggen!



Ha det bra vännen!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-06-16 @ 23:11:00
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Oj, ä-hum.. ditt bord så var så välordnat att mitt bord fick ångest! ;-) Kan ta och fotografera det sedan när jag röjt undan allt som står där nu i väntan på att bäras ned till förrådet. Mitt köksbord agerar oftare som tillfällig förvaringsplats än faktiskt matbord...



Ja, det är ju det som är roligt med loppisfynd. man kan hitta något för nästan ingenting alls och sedan göra om det precis som man vill ha det!



Varmt och kvavt här i Luleå idag, fastän det blåser. Helskumt och lite jobbigt. Jag skulle gärna vilja ligga i en solstol och läsa en spännande bok istället för att ge mig ut och flyga. Ibland är jag nog nästan lite för hemkär.



Hoppas att du får en fin dag!

2008-06-17 @ 08:24:42
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback