Skogens Skrotgömma

Idag har jag varit hemma hos mamma på eftermiddagen. Vi kikade lite på det vi gjorde i betong igår och det hade väl inte riktigt stelnat fullt ut men det mesta lossnade ur formarna. Ska dit igen imorgon och göra ett nytt försök med de lite större formarna.




När jag åkte hem tog jag vägen genom skogen. Där finns det en liten dunge eller vad man ska kalla det dit folk åker och dumpar skräp!!! Fyyy skäms på er, fattar ni inte att ni förstör naturen!!!!

Hur som helst blev jag så nyfiken att jag svängde in och var tvungen att kliva ut och kika vad det är för nåt folk slänger där. Och det kan jag då säga var allt möjligt skit!!!









Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

Alltid lika spännande när man ska ta ur sakerna efter en gjutning : )



FY vad de har skräpat ner i skogen...bläh!!!





Kram, Jenny



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback