Sockersöta ting är svåra att motstå

Speciellt när jag ser det, 3-våningsfatet som jag drömt om att ha i min ägo! Har länge letat efter ett vitt, sött 3-våningsfat men de jag sneglat på har varit aningen för dyra för att jag kostat på mig dem. Var på Plantagen idag och där stod det, ett sockersött fat, precis som jag vill ha det :). Behövde inte betala mer än 149 pix för det heller!! Notera den vackert detaljerade foten!


Den här söta blomkrukan har jag sett på Tradera och tänkt buda på, men även den fanns att köpa på Plantagen för 59 pix för minsta storleken. Åh vad jag längtar att piffa till på balkongen nu :)

Kommentarer
Postat av: anki.

Mycket söta grejer!! Du får göra ordentligt mysigt på balkongen tills du hittar din drömträdgård!! Jag är jättenyfiken på hur huset var!! =)

Postat av: Jenny/ Jema Rose

Vilket vackert våningsfat!!! Och krukan var ju verkligen snygg & annorlunda : )



Kram, Jenny



<3

2008-05-15 @ 22:05:11
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback