Mer toa


Jag har pysslat lite mer inne på min toa och nu känns det mer som jag vill ha det tycker jag :).

För det första har jag bytt ut den vita tvättbrädan och istället ställt dit en omålad träfärgad/zinkfärgad tvättbräda. Den gör sig bra emot min lilla träfärgade margarinlåda där toarullen samt lite annat smått och gott får samsas..hihi!

Sen har jag dekorerat ena sidan med en krona samt andra ljusstakar för jag älsklar att tända ljus när jag duschar, det blir ett sånt behagligt och härligt sken.



Kram, Anna


Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Så fint det blev med det mörka mot det vita!

Det blänkte så mysigt i kronan - härligt med levande ljus på toan när du tar dig ett dopp?



Kram Maud

Postat av: rednoserunpet

haha,, jette fint. jag har just köpa såna tvättbred, nu vet jag var jag dekorerea med den.. kramis

bettina

2008-09-24 @ 18:58:11
URL: http://rednoserunpet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback