Köksklocka

 

Den här fina köksklockan har fått flytta hem till mitt kök. Jag har köpt den på Tradera - tyckte den var riktigt vacker och söt *ler*

Idag är det måndag och solen skiner för fullt - härligt! Vi behöver den här påfyllningen av solenergi nu känner jag!

Jag jobbar 12.30-21.00 idag men ska in till sjukhuset till kvinnokliniken kl 9.00 för att göra en ny efterkontroll på livmodern och se om det ser ut som det ska eller om cellförändringarna komit tillbaka. Det kommer säkerligen se helt normalt ut men det är bra att de kallar in en på efterkontroll. Även fast det var jag som fick ringa och be om en tid...suck... Det är sjukvården idag det...

Jag skulle bli kallad inom 4 månader men jag fick inge kallelse eller något samtal. Så när det nu gått 6 månader bestämde jag mig för att ringa och då fick jag minsan en tid med bara några dagars väntan! Men, men, nu blir det av iaf.

Sen hoppas jag att en bra måndag väntar mig och att veckan sen går i rusande fart för jag ska jobba hela veckan + hela helgen så den här veckan får gärna passera nu :)

Ha en fin start på den nya veckan mina vänner!!!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej !

Vilken mysig blogg du har jag har tittat runt lite och känner igen lite saker från mitt eget hem. :-).(smaken är som baken, delad, fast i bland är den lika)

Klockan du har köpt är hur söt som helst, Lade till din blogg på blogglovin, kommer gärna tillbaka hit Kram / Ulrika

Postat av: Sofia

hej hopp!



Var ett tag sedan jag var in till din supermysiga blogg, himmel va fiiiint det blev i köket, bara älskade det!!! verkligen min smak.



Grattis i efterskott oxå, såg att du fyllt år =)



Må så gott, Kram Fia

2010-03-08 @ 23:40:08
URL: http://sol-garden.blogspot.com/
Postat av: Xini Björnmamman Does Thailand

Hej!



Jag tycker också att du kammade hem en fin klocka ;).

Hoppas det gick bra på efterkontrollen.



Ha en fin tisdag!

Xini Björnmamman

2010-03-09 @ 04:49:45
URL: http://xini007.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Även om du inte fyndar så mycket på loppis så hittar du ändå en massa fint på Tradera!!

Hoppas att det gick bara bra på kontrollen, sådant kan ju kännas lite nervöst.

2010-03-09 @ 20:14:01
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Denize

Ja herregud att föda barn är en obeskrivlig upplevelse som inte kan beskrivas i ord riktigt men ja det absolut bästa jag kommer att ha gjort i mitt liv iaf...



Tack så mycket hon är helt gudomlig .. Du kommer säkert höra henne en del då hon har ett jäkla humör om inte maten kommer fram snabbt nog hehe :)

Kram

2010-03-10 @ 18:53:07
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback