Det börjar närma sig påsk

Tisdagstema i fabriken är påskpyssel!!

Än så länge har jag inte hunnit med nåt eget pyssel och jag ska jobba hela påskhelgen så det kommer inte bli nå direkt pyntning härhemma i år. Men det jag är på jakt efter är dock en fin vit höna som jag kan gömma mitt påskgodis i, för sånt kommer det finnas hemma i påsk :) Jag håller koll på loppisar och Tradera och ska nog se till att hitta mina hönapöna innan påsken är kommen!



Men jag kan dock visa detta vita påskägg som jag pysslat ihop ett föregående år!


Samt de här vackra och urgulliga påskäggen som jag köpt för några år sen. De ska vara precis som de är och ska inte göras om på nåt vis alls, ingen vit färg här  inte! Jag gillar den gammeldagsa känslan som finns i dem :)


Min kökshylla har dekorerats med lite vita fjädrar som sitter i ett vackert band av pärlor! Så fint att dekorera med.

Ha en bra dag alla! Själv ska jag ila iväg till jobbet snart och jobba kväll!




Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Underbara ägg...superbra påskpyssel-tips!

Ha en fortsatt skön tisdag.

Kramen.

Postat av: Lizas Lantliv

Så fint på hyllan!

Gillade dom gammeldagsa äggen!



Mvh Liza

2011-04-13 @ 12:07:06
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: ninni

Halloj.

Men oj vilken fin butik det var där ute i bergby,vi måste åka dit och kika någon dag så du får se allt fint.

Kramar!!

Ninni

2011-04-13 @ 14:58:32
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej. Vart har du köpt tavlan som står på kökshyllan?

/Ida

2011-05-29 @ 21:27:19
Postat av: Signe

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 00:09:34
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback