You are my sunshine

Idag har jag äntligen fått hem tavlan som jag velat ha så länge!

Jag bestämde mig när jag hittade den för att köpa den som en väl utvald julklapp till mig själv, lite såhär i förtid så jag får en försmak av vad som komma skall...hihi!

Den här sångtruddelutten är lite "Min & Hjalles", för nån gång när jag va lessen eller hur det nu var så sjöng Hjalle just den här truddelutten för mig och sen dess nynnar vi på den lite då och då och den har därför kommit att ta en väldigt speciell plats i mitt hjärta *ler*

Den här gången hittade jag den rättstavad (den var tidigare felstavad: "pease istf please") så nu slog jag till på en gång! Jag köpte den på nyöppnade webbutiken Antikvit!

I och med att jag letade plats för tavlan härhemma så fick den sin plats i hallen och då hittade även fototavlan med bilder på Hjalle & Mig sin givna plats. Underbara bilder som jag blir så glad av att se!

Nu är det första jag ser när jag lämnar hemmet samt kommer hem dessa båda tavlor, bättre kan det nog inte bli att få ta detta med sig i minnet när man går och mötas av det när man kommer hem *kärlek*






Kommentarer
Postat av: Vårt liv i norr

Alltid bra att köpa en julklapp till sig själv, då får man exakt vad man vill ha ;)



ha en trevlig kväll!



kram

helena

Postat av: Linda

Superfin tavla! Kul med en ny webbutik, där måste jag kika in :)



Kram på dig!

2011-12-06 @ 23:55:08
URL: http://hagbacken.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Åhh så fint..:)

Måste genast kika in där, tack för tipset!



Önskar dig en fin onsdag

Kram Susanne

2011-12-07 @ 09:29:35
URL: http://www.villatretton.blogspot.com
Postat av: Anette

Så fin tavla och text, så gullig kille du har. Jag måste gå in på Websidan och kolla!

Ha en fin dag!

Kram Anette

2011-12-07 @ 13:49:04
URL: http://www.sekelskiftesdrom.blogspot.com/
Postat av: Sonja

Vilken underbar tavla. Och vad kul att den har en speciell betydelse för er. Den där webbutiken får jag nog ta en titt på... Ha det bra. Kram Sonja.

2011-12-08 @ 20:36:22
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback