Ljushus

Idag har jag varit ledig och efter morgonbestyren åkte jag på loppisvända och blev borta några timmar. Besökte en loppis jag inte besökt på över ett år och hittade lite smått och gott till jul där samt på de andra loppisarna, jätteskoj! Jag har verkligen julmyskänsla inom mig nu :-) Längtar till första advent då jag får juldona lite! Jag besökte också en nyöppnad loppis som jag inte tidigare varit till och hittade de här söta ljushusen för 20:-/st.

Jag tycker de ser ut som små pepparkakshus, de är så mysiga *ler*


Varför går alltid tiden på lediga dagar så snabbt?! Är det för att man ska klämma in allt man vill hinna göra + allt man bör göra såsom städ/tvätt och alla "måsten" som också ska hinnas med under den där ynka lediga dagen? Tur jag jobbar kvällar nu i helgen, då hinner jag nog med lite på förmiddagen också - julmarknaden närmar sig ju snart så det är en hel del roligt jag har på gång :-)

Vad jag pysslar med här hemma visar jag i nästa inlägg!

Har iaf ansökt om semester 2 dagar kring jul så då hoppas jag få bli ledig i 6 sköna dagar iaf *ler*

Håll tummarn nu!






Kommentarer
Postat av: ninni

Hej Anna

Men va härligt med en loppis runda,fina små ljushus du fått tag på.

Kram o ha en fin helg så hörs vi.

Ninni

Postat av: Jenny/Jema

Så söta hus du hittade!



Jodå, jag flyttar faktiskt redan

imorgon är det bestämt..!



: )



Ha en fin helg!

KRAM, Jenny

2011-11-18 @ 12:01:08
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Ewa

Ooo vilka söta ljushus!! Det går åt myyyycke ljus nu...så mörkt ute innan snön kommer....längtar till 1advent så vi får tända allt utomhus me :)

Jodå vi kommer med senap och hjortronsylt..blir så kul o se dej igen...o handla av dej, hihi!!

Ha en finfin helg

Kram

Ewa

2011-11-18 @ 21:14:42
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com
Postat av: Emma (lillsyrran)

Vilka söta ljushus, köpte ju ett söt av dig i somras men dessa var ju urgulliga lite sne och vinda som man själv e. ;P Roligt när man hittar nåt söt för en billig peng!

Får man fråga vart loppisen ligger? ;P

Kram Emma (lillsyrran)

2011-11-19 @ 21:51:30
URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men så roligt, trodde jag var själv om att måla konservburkar. Du måste visa några....

Urgulliga hus förresten, må så gott!

Kram Sofia

2011-11-19 @ 23:18:48
URL: http://sofiasbod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback