*Nu är jag hel igen*

Min Älskling har äntligen kommit hem från Vegas i lördagsnatt och åååh va skönt det var! Så himla glad att se han igen och få kramas och pussas!! Jag bara log och log mest hela tiden och kände mig sådär fånigt och generat kär...hihi! Jag är så lycklig över att jag har en sån fin människa som han att dela min vardag och mitt liv med. Det blir liksom så väldigt påtagligt när man är ensam hemma utan sin andra hälft under en längre period. Nu är jag hel igen och hemmet känns komplett med min Älskling i det!

Jag fick massor av "lukta-gott-grejer" från Victorias Secret av Hjalle samt massa fina underkläder! Jag verkligen älskar Victorias Secret´s dofter, de luktar gudomligt varenda en!!! Inte för mycket utan sådär lagom friskt, fräscht och förföriskt *ler*. Nu kommer jag lukta supersmarrigt en lång tid framöver. Jag fick parfymer, bodylotion, bodyscrub och bodybutter i en salig blandning, så glad för den fina presenten. Jag fick också ett sött smyckeshjärta med texten "My Sunshine" ingraverat, åååhh!



Jag letar efter en söt café grupp till min lilla gräsplätt här hemma och idag fann jag mitt drömbord! Billigt var det också, bara 345:- på butik
Owe Jansson här i Valbo! Det var 10% rabatt på hela sortimenten ända till 9:e april så det blev bara 311:- för det fina bordet, vilket fynd! Nu ska det bara spanas lite efter söta stolar till också :-)



Idag har jag legat en stund på soffan och myst med mina sköna tofflor på, fick dem i julklapp av Hjalle och jag tycker jättemycket om dem. Har läst tidning och mumsat god choklad, det gäller att lyxa till tillvaron ibland, även på en måndag *ler*

Hoppas ni njutit av en skön helg och att ni välkomnar den nya aprilveckan med ett leende på läpparna!




Kommentarer
Postat av: ninni

Hej

Vilket fint bord du har fått tag på!!!!

Onsdag skulle passa mig utmärkt,skulle vara roligt om du ville titta förbi då.

Kram

Ninni

Postat av: Lizas Lantliv

Åh va kul med presenter, kan tro att du kommer lukta gott!

Såå skönt att ha honom hemma igen!

Vilket fint bord du fyndat, blir bra sugen på att åka till den där Owe jag med! ;)



Ha det fint!



Kram Liza

2012-04-03 @ 13:26:57
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Vilken omtänksam och påhittig sambo du verkar ha, vilka härliga presenter:)

Åh, vilket fint litet bord....skulle nog passa även hos oss.....

Ha en fin påskvecka!

Kram Nettan

2012-04-03 @ 19:30:05
Postat av: Anna

Hej !!



vilka fina presenter, blev väldigt avundsjuk ;)

Härligt att ses igen =)

Hoppas allt ä bra

Kramar ifrån mej

2012-04-03 @ 19:58:08
URL: http://skokartongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback