Sommarnjutning!

Hillerstorp Dalom Hammock:

Hammock - vit med vitt tak, såå himla fint! Kommer bli superskönt att småslumra i den i sommar :) Ser framför mig hur jag ligger där i timtal och läser tidning efter tidning och fikar gott...hihi!
Pris: Coop Forum 2295:-. Ica Maxi 2499:-.


Vit Cafégrupp:

Cafégrupp till min lilla trädgårdsplätt! Bord från Owe Jansson samt stolar från Biltema. Perfekt till fikastunderna i sommar :) Hoppas på mycket sällskap!
Pris: Bord 345:-. Stolar 199:-/st.


Hillerstorp Dalhem Altanmöbelset:

Det här vita möblemanget köpte vi på JULA förra sommaren för ca 2000:-. Vi är jättenöjda med det och det är  väldigt stabilt och rejält! Vi hann använda det väldigt mycket förra sommaren då vi grillade en hel del och åt gott ute på altanen :)

Nu har jag presenterat min och Hjalles sommarnjutning! Det är viktigt med många bra ställen att njuta på tycker jag. Man ska kunna sitta och fika, ligga och slumra samt ha ett bra ställe att äta på. Nu känns det som att vi har allt vi behöver inför sommaren. Men jag är fortfarande liiiite sugen på en hängmatta också...hihi!

Idag har vi umgåtts med familjen hemma hos mamma och pappa där det bjöds på smörgåstårta, yummie!! Sen blev det vovvegos och slappa i soffan. Nu tänkte jag lägga mig i soffan härhemma och hoppas att det bjuds på nåt bra på tv:n medan Hjalle är och kollar på fotboll hos en kompis. Jag tänkte också fortsätta mitt godisfrosseri ända tills påsken är slut och än är det nån dag kvar på det :)

Hoppas ni avnjutit en lång och skön påsk hittills och att det fortsätter på det viset *ler*





Kommentarer
Postat av: SofiasBod

Men hej på dig!

Länge sedan sist... konstigt, satt faktiskt och tänkte att jag skulle kolla din blogg.... det var ju ett tag sedan. Så tittar du in till mig, kul!

Måste ta och läsa i kapp....

Ha det nu så mysigt med tv-tittande och godisknaprande...

Kram Sofia

Postat av: Anki

Åhh jag vill också ha en sån!!! Har jag tjatat om länge. Gud så härligt!! Vi har för få slappar-platser i trädgården.

Ha en fortsatt härlig påsk! Kram

2012-04-08 @ 19:58:16
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com
Postat av: ninni

Jätte trevliga stolar du har köpt till ditt fina bord!!!!!!!!!!!

Stora kramen!!!

Ninni

2012-04-09 @ 18:40:21
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej gumman.



Men åhhh, nu gör du mig avis...Vill ha allt det där nu, tack!!! haha...Bordet och stolarna var ju helt underbara, så sött!!! Och matmöbeln såg ju så bra och stabil ut, det måste vara lite rejält när man ska sitta och äta. Kanonpris oxå ju, så kul för er!

Hamocken ser ljuvlig ut...Har pratat om å skaffe en till vår veranda, hade varit skönt å slänge sig i den och kika på fjorden, och slumra till, barndomsminnen åhhh:).



Stora kramen till dig!!!



2012-04-10 @ 18:08:00
URL: http://vitaboet.blogspot.com
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint det blev med stolarna till ditt söta bord!

Skulle behöva en ny utegrupp vi oxå o jag vill gärna ha en vit!



Ha det bra!



Kram Liza

2012-04-11 @ 16:14:02
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: ninni

Hej Anna

Är du ledig idag kan du komma över på en fika om du vill,skulle vara trevligt.

Kram

Ninni

2012-04-12 @ 08:15:55
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Nettan

Vilka fina trädgårdsmöbler du hittat! Funderar också på en hammock....jag håller med....vilket barndomsminne....såå härligt och mysigt att vaggas i halvslummer i hammocken.....:)

Hoppas du har en trevlig vecka!

Kram/Nettan

2012-04-12 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback