Betongprydnader till hem & trädgård

Igår lördag stod jag och en vän på den årliga vårmarknaden vid Nybo Handelsgård här i Valbo. Solen sken och vi fick uppehållsväder men tyvärr blåste det en hel del kalla vindar, hualigen!!!
 
Jag sålde betongprydnader som jag gjutit och målat själv.
Bl.a. en stenbumling med rosor och texten "Welcome" att ha tex vid entrén som ett välkomnande till dina gäster :) Jag har även gjutit fågelbad att hänga på väggen, kaniner, igelkott, groda och fåglar att ställa ut i trädgården, blomkrukor, en rar trädgårdsvätte samt lite annat smått och gott :)
 
En del prydnader kommer jag även använda själv här hemma och pryda min egna trädgård med :)
 
Idag har vi fixat nytt hammocktak så nästa fina dag åker det på. Nu blir det soffhäng och filmtittande. 
 
Trevlig söndagkväll önskar jag er alla!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre Syr

Vilka fina saker du har gjort! :)

Postat av: Ewa

Oh va fina saker du gör!!! ar vi chansen att köpa nåt??? Både jag o min Emma vill ha.....
Ha en mysig helg, kram från
Ewa

2013-05-03 @ 22:13:20
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejsan :)

ser i din fina blogg att du har mycket stora fina ljuslyktor.. letar som en tok efter ett par till mitt hem i den fina lantliga stilen.. har du något tips på vart man kan köpa?
typ golvlykta vit stor fin haha :)

/ örebro Johanna

2013-05-06 @ 12:16:53
Postat av: Therese

Hej, Jag och två vänner går tredje året på handels programmet och driver ett UF-företag. Där vi gjuter egena betong bokstäver och prydnader. Skulle vara jätte snällt om du ville dela med dig av vart du köpt dina fina formar. Speciellt

Tack på förhand
Concrete UF

2013-11-26 @ 08:33:10
Postat av: Anna Larsson

Hej Therese!

Va roligt att ni driver företag-hejja er!!!
Jag har faktiskt köpt alla mina gjutformar på Tradera. Det finns massor av formar där och det kommer ständigt ut fler och fler.

Vissa är helt nya och andra begagnade.

Lycka Till Tjejer!!!

2013-12-03 @ 19:48:09
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback