Söndagsbilder med hopp om vår!

Dags för söndagsbilden i Fabriken!
 
Häromdagen var jag hos min mamma & pappa och satt på farstubron och njöt av solen. Då kom den här rara humlan brummande och satte sig i mammas julros och mumsade :)
Den om något gav ju hopp om våren!
 
På min egen altan står utemöblerna och längtar ut i trädgården!
Eftersom hammocken blockerar altandörren för tillfället så måste jag ta mig ut till den härliga solstolen via mitt vardagsrumsfönster. Men jag hoppar så gärna ut där för att få sitta här!
Som ni ser är det fortfarande väldigt mycket snö kvar... Snälla vår skynda dig!!! Vi har gjort oss ett försök att skyffla undan lite snö i hopp om att skynda på smältningen lite som ni kan se men det var på tok för hårt, tungt och mycket så det blev inte mer än en liten grop tyvärr...
 
Nu kan vi bara vänta på att våren ska fortsätta göra sitt!
 
Men jag bjuder denna söndag åtminstone på lite hopp om vår och det är ju alltid nåt ;)
 
Den här helgen är min jobbarhelg så nu måste jag skynda vidare till jobbet! Tänk att man fortfarande måste skrapa bilrutorna om mornarna, hur kul är det?!!!
 
Önskar er alla en finfin söndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hem ljuva hem

Tur att det var snöfritt där du satt. Kraaam Pia

Postat av: Mirre Syr

Wow, en humla! Ja, den ger ju verkligen hopp om våren!

2013-04-07 @ 16:14:41
URL: http://mirresyr.blogspot.com
Postat av: Anette& Dick

Hej!
Så mycket snö, tur att solen värmer så gott.
Kram Anette

2013-04-08 @ 09:39:25
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Nu har jag kikat runt hos dig!
Vad fint du har det!
Kram!
Jenny

2013-04-08 @ 17:37:34
Postat av: Mormorsfint

Hej!
Hoppade in här lite snabbt innan jag skall iväg till jobbet, så sällan jag hinner kika runt på alla fina bloggar här inne. undrar i mitt stilla sinne var du bor, hua så mycket snö ni har kvar där. hoppas solen lyser även hos dig idag så den försvinner illa kvickt.
Ha en fin dag.
Kram/
Berit

2013-04-09 @ 08:29:10
Postat av: Anonym

Ja så att snön försvinner illa kvickt såklart, inte solen:)

2013-04-09 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback