Julhem

GOD JUL Kära vänner!!! Snart närmar den sig...ååååh vilka härliga dagar vi har framför oss nu!
 
Här bjuder jag på några bilder från mitt julhem i mitt kära Valbo *ler*
 
En del av köket, vid mitt matbord. Kökssoffan är fylld till bredden med härliga kuddar! Mitt kök går i en gammeldags rödvit färgskala där det mesta är vitt men några röda detaljer smyger sig in.
 
På symaskinsbordet har jag julpyntat lite lätt med en adventsgran, kottar, grankvistar och några tomtar. Jag gillar det röda plåthjärtat som jag dekorerat mitt fina "loppade" fönster med.
 
Min rara lilla tomte med krans! Den har jag gjort i betong och sen målat vit. På min ljusstake formad som en flaska har jag klistrat på ett märke med texten "Just breathe....you´ll never live this moment again". Kottar är alltid dekorativt och enkelt att pynta med!
 
I en söt liten "loppad" snäckformad tvålkopp tror jag att det är (köpt för en femma) har jag lagt några gammeldagsa fattigmanssilverkulor samt en enkel kvist!
 
Hoppas ni alla myser in förjulen riktigt ordentligt och slipper stressen som lätt smyger sig på. För min del så jobbade jag sista dagen igår torsdag och nu har jag 10 dagars julledighet *ler*
 
Jag ska mysa, titta på massor av film, äta godis och massor av god mat, umgås med nära och kära och bara ha massor av livskvalitet under min ledighet!
 
Julklapparna är köpta, bara inslagningen kvar. Och idag ska mamma hjälpa mig att fixa min julskinka, Ett mysigt sätta att starta julen på tycker jag. Jag åker dit med skinkan och sen umgås vi tills den är klar och då bjuder jag såklart mamma och pappa på första julskinke-mackan *ler*
 
 Må så gott fina ni!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad fint o mysigt du har fixat hemma!!! Ja, det låter härligt med jul ledigt.....det får jag också!
ha en fin jul!
Nettan

2013-12-23 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback