Vintermys

Jag fortsätter mitt vintermys här hemma och plockar fram mer och mer vintriga och juliga pynt från vinden för var dag som går :)
 
Jag har nu varit ledig 4 dagar och har verkligen kopplat av och mått toppen! Helgen har spenderats med familjen vilket har känts väldigt betydelsefyllt och skönt i själen *ler*

Här hemma har både första och andra ljuset blivit tänt i adventsstaken. Men jag har redan hunnut byta ut denna adventsstake mot en låda med mossa istället :) Svårt att bestämma sig ju när man har köpt på sig några stycken, det finns ju så många fina!
 
På ett vitt symaskinsbord i ett hörn i mitt kök sprider Rosetta-ljusstaken samt en liten adventsgran julstämning!
Men nu har även några kottar i fattigmanssilver samt riktiga bruna, stora kottar tagit plats på bordet men det får visas en annan dag. Det vackra patinerade fönstret hittade jag på loppis förut och är en favvodetalj i inredningen här hemma.
 
Nu väntar jag på besök av min goda vän Sonja. Vi ska struntprata lite och fika en massa och bara ha det supertrevligt som vi alltid har :)
 
Utanför mitt fönster singlar snön sakta ner från en vitgrå himmel som ser ut att hålla på mycket mera snö i sin famn! Vackert är det ute iaf, det går inte att förneka! Och himla mysigt också.
 
En god måndag önskar jag er alla!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SofiasBod

Ja, visst är det mysigt med snön.... bara det kunde få hålla sig så här!!!
Så super söt din lilla gran med kottar är!!! =)
Kramis, ha en bra dag!
Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback