Det blommar

Ja va härligt det är med växande och härligt levande blomster! Till köket har jag köpt en vit Kalanchoe/Våreld.
 
Jag har även satt upp en liten hylla ovanför klockan. Men först fick den en omgång vit färg och är pyntad med bokstäver som bilder ordet HOME. Jag älskar mitt hem, en riktig "hemma-mysare" är vad jag är...hihi!
 
I vardagsrummet får också några blomster pigga upp på vardagsrumsbordet!
 
Förutom pärlisar så ryms även en vit liten miniblomma! 
Sååå söt! Kan det månne vara en variant av Saint Paulia?
 
Och igår var det som ni nog inte undgått Alla Hjärtans Dag!!! Hoppas kärleken spirade och flödade åt både höger och vänster för er alla och att ni hade en riktigt fin dag!
'
Den här vackra blomsterkorgen fick jag av min Älskling när jag kom hem. En fin "skruttig" korg med en röd ros, en strut choklad och en söt liten mjuk och go Bukowskinalle :)
 
Åååh mitt hjärta smälte en aning...hihi! Jag ÄLSKAR söta gosedjur och det var nog den jag föll för allra mest *ler*
 
Vi hade tänkt oss en lagad middag och något gott mousserande att dricka till men efter en dag på jobbet hade ingen av oss ork till att stå vid spisen så det slutade med en pizza i soffan framför tv:n..haha! Lika nöjda var vi med med. Fixade iaf till lite fruktsallad med grädde till efterrätt, alltid nåt :)
 
Gårdagens trötthet tog vi dock igen idag efter jobbet. Jag slutade 13 och har nu ledig helg, så skönt! Så ikväll tog vi det lugnt och lagade lite mumsig spenat, bacon och köttbullelasagne samt sippade lite mousserande och mumsade choklad här på kvällskvisten. En riktigt mysig fredag med andra ord!
 
Trevlig Helg alla söta!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jasmin

Hej :) vart kommer väggklockan ifrån?

Svar: Hej!Jag letade länge efter just den där klockan för jag hade sett den på nån bild å ville absolut ha den och tillslut hade jag sån tur att jag fann den :) Men det var några år sen nu och jag minns tyvärr inte vart jag köpte den :(
Levinda

2013-12-22 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback