Skimrande Edward

 
Jag har fått vackra Edward i julklapp av mamma och pappa!! TACK så väldigt mycket!
 
Det är massor av glasprismor i den som gör att den skimrar sådär vackert och speglar sig både på väggar och tak. Det är sååå fint!
Jag har hängt den i vardagsrummet. Den är hela 75 cm hög!
 
Färgen är antiksilver men Edward finns även i antikguld. Jag har köpt min på webbutiken Lampan.se för 1499:-!
 
Idag har jag spenderat hela dagen fram tills nu med att plocka undan julen och städat samt hängt upp nya gardiner och piffat om, det tar sin lilla tid om man säger så!¨

Eftersom jag njuter av en ledig dag med sol dessutom så tar jag paus och åker och shoppar lite tror jag. Kanske kan jag hitta något nytt till våren som kommer *ler*
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ljuvligtvitt & busiga gossar

Åh så fin den är!

Hihi, måste ju säga att jag blev lite full i skratt när jag läste rubriken. Trodde nästan du köpt en tavla med Twilight Edward, han skimrar ju också :P Tss..

Ha en fin kväll!
Kramar

Postat av: Annica

Jättevacker! Jag lobbar stenhårt för att få in en kristallkrona i vårt hus, men utan framgång än så länge =(
Men skam den som ger sig =)
Hoppas du fick en skön ledig dag!
Kram Annica

2013-01-14 @ 19:29:21
URL: http://annicaostlund74.blogspot.se/
Postat av: ninni

Hej Anna
Den lampan är jätte fin och passar utmärkt hos dig.
Kramen och hoppas vi ses snart.
Ninni

2013-01-15 @ 11:12:43
Postat av: Jenny/Jema

Oj vad fin den var!!!

:)

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Kram, Jenny

2013-01-19 @ 15:55:16
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej gumman.

Hoppas allt är bra. Ljuvliga lampor du har, både i vardagsrum och kök.

Jag har tyckte det varit lite sorgligt att du inte bloggat på jätte länge, har ju dig i min blogglista och du har legat längst ned hela tiden, alltså inga inlägg:(. Men så klickade jag in mig hos dig, tänkte jag kunde läsa lite gamla fina inlägg, och då ser jag ju att du visst bloggat, hela tiden. Tog bort dig från min lista,och la till dig igen och då kommer det upp att din bloggadress inte går att identifiera med tid och datum för inlägg, så då visas inte det när du bloggat:(. Men nu när jag vet det, så ska jag klicka in mig hos dig varje dag igen, när jag vet läget. Därför har det varit tyst från min sida...

Nu ska vi njuta av en härlig tid med vår och ljus, eller hur, ha en fin helg. Stora kramar från mig <3

2013-01-24 @ 14:08:39
URL: http://camillaslantlif.blogspot.com
Postat av: maria at inredningsvism

Vilken skön blogg du har:) & WOW vilken krona, jag är kristallkronenarkoman haha:)

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

2013-02-13 @ 20:52:11
URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback