Cityfesten

Igår gick jag och Tina ner på Cityfesten när jag vaknat till. Kom till henne ca 15:00 och vi knallade ner i likadana kjolar och svart topp. Lika som bär nästan. "You look like stars" - eller vad var det farbrorn i ståndet sa Tina, haha!

Jag köpte iaf med mig en vit lite större axelväska som jag tyckte var jättefin. Köpte också en rosa midjeväska som alla tycker är skitnördigt och helt ute, men vänta bara, snart är den inne och hipp igen! Men framförallt är den så funktionell och bra, fattar bara jag det! hihi
Men jag diggar midjeväskorna, tycker de är superbra att ha, särskilt på semestern, man slipper gå omkring och hålla i väskor eller annat, det sitter fast i säkert förvar runt magen! Jag diggar magväskor!!!

Hittade också en blå bikini i rätt storlek efter många om och men och letandes*ler*. Har alltid velat ha en blå bikini och här fanns den, för halva priset och allt! Snälla sommar, ge mig en till stranddag med sol och värme, skulle vara tråkigt och behöva vänta ända tills nästa sommar! 300:- förbrukade och borta. Men på bra grejer! Kom hem till Tina till ca 18:00 och Hjalle hämtade mig ca 19:00 eller strax efter, minns inte riktigt. Vi stannde till på restaurangen "Lilla Vietnam" och köpte med oss nudelwok med kyckling. Sen åkte vi till hans kontor och åt där och spelade lite airhockey (skitkul och 100% garvsäkert) samt lite biljard, även det superkul!! Bra att han tar hem så bra grejer och säljer, man får ju ta del av det och det är ju en bra förmån!

Vi åkte tillbaka hem ca 20:00. Bestämde oss för att åka iväg med bilen en sväng, visste inte vart men det blev till Mackmyra park. Då var klockan runt 21:00 tror jag, skymningen kom. Vi gick in i parken och jag letade upp ett träd som såg så roligt ut att klättra i så jag hoppade ut och blev Anna Klätterapa igen, så skoj!

Sen hade de en gunga som satt fast i trädgrenarna flera meter upp. Satte mig ner och svingade loss!! Snurrade och skrattade som ett barn och Hjalle stod bredvid eller bakom och gungade på mig! Kände mig verkligen som ett barn kom på mig själv med att säga  "-vänta lite, ska bara gå hit och kolla". Ska bara, ska bara sa lilla  Anna *ler*. Vad befriande och härligt det är att få leka av sig med jämna mellanrum! Det ger mig livskickar och ny energi, jag ler så stort! Och det är med leendena och skratten som man mår bra och ger kropp och själ extra energi *ler*.

Vi åkte sen hem efter en kvällspromenad i parken, så mysigt det var. När vi kom hem var klockan närmare 22:00 och jag var trött efter att bara ha sovit 5 timmar den natten. Kom hem och la mig i sängen med detsamma och somnade alltså 22:00 igår och vaknade 10:00 imorse, 12 timmars sömn, inte illa!

Har pratat med Tina och eftersom det är regn idag så ska vi åka till Köpis och strosa runt lite, perfekt dag för det idag!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback