Golf och fyrhjuling

Haha, idag körde Jenny och jag på småkusinernas fyrhjuling, en liten 50-kubikare men tillräcklig för att kunna slira lite med och ha skoj!!!

Vi höll på att skratta ihjäl oss, inte sant syrran?! Måste ju nästan ha en egen nu, ja fast större såklart!

Jag åkte hem till mamma och pappa till 14:30, skulle slinga lite hår på mamma och syrran. Soligt väder var det idag så innan jag kom till mamma var Hjalle och jag ute på ranchen vid hans kontor och slog bollar och tränade mellan 1-1½ timme. Väldigt vad svårt det är och jobbigt! Det ser så lätt ut men icke!

Idag gick det sådär. Träffade inte bollarn så bra förutom kanske nån gång då de gled upp mot ca 80-90 meter på halvbra träff. Nu gäller det bara att få in träffarna. Hjalle sa att sättet jag står på och slår är mycket bättre än sist. Det går framåt på nåt vis iaf! Svingen är mkt bättre!!

Hur som helst  var det skitkul och jag kunde till och med slå när det kom 2 yngre killar som ställde sig i båset bredvid och slog. Nu gör jag det enbart för skoj och skrattar gott när jag tar i med all kraft och missar bollen! Eller när bollen väl när den träffas av klubban bara studsar ut på gräsmattan...haha!

Och extra roligt är det när jag får till dem och de flyger upp i skyn och landar gott några väl godkända meter bort *ler*. Det är roligt och jag är inställd på att bli bättre!!!

Min dag mellan 12.30-13.45 spenderades alltså på ranchen i finvädret!

Hemma hos mamma slingades det hår och de blev så fina båda två *ler*. Runt 18:00 frågade pappa Jenny och mig om vi inte skulle testa å köra fyrhjulingen vilket vi såklart nappade på!!! Vi snurrade runt på gården i ca 40 minuter och hade skitkul! Jenny filmade några snuttar som jag ivrigt väntar på att få*ler*. Vi tog också bilder som kan skådas längre ner på sidan. Vi slirade upp lite spår på gården men det gjorde ingenting sa mamma, det är ju höst snart iaf så det kvittar sa hon *ler*

Men klockan närmade sig 19:00 och jag var tvungen att göra mig klar för jobbet. Jobbade till 22:30, Hjalle hämtade mig på kontoret och jag var hungrig, hade inte ens ätit ordentlig mat på hela dagen, bara 2 smörgåsar innan jobbet så vi stannade till på MAX och beställde hem en burgare till mig *ler*.  Vi åkte hem och jag satte mig framför teven och mumsade och det var supergott ! Mätt och belåten är jag nu och ska väl kika lite teve innan jag ska mysa med Hjalle.

Imorgon är det söndag och jag jobbar natt 19:00-07:00 (måndag morgon). Hem och sova och sover till ca 14:00-14:30. Efter några timmar åker jag iväg och jobbar natt igen!

En toppendag har det verkligen varit idag!!!!!

Skåda oss coola brudar här nedan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback