Inte många...

...timmars sömn har det blivit för mig nu på morgonen *suck*.

Natten gick superfort, den bästa natten jag haft där! Umgicks en del med gästerna på boendet och hjälpte en karl att få en korsordstidning från affären vilket han blev så tacksam för. Satt och pratade och hade trevligt tills närmare 23:00. De första timmarna hade alltså bara sagt svisch!

Gick mina ronder som jag skulle och 01:00 ringer jouren och säger att det går larm på ett dagis alldeles intill där jag var. Jag gick dit och gick ett varv runt dagiset och tittade men såg inget misstänkt. Jourkillen Micke kom ut dit efter en stund och kunde konstatera att det var fellarm. Sedan höll han mig sällskap mellan 01:00-03:45 på natten, supertrevligt sällskap och vi skojar och skrattar så tårarna rinner!  Vi har verkligen samma humor...hahah! Jävla kul kille!

Tiden gick om möjligt ännu fortare och klockan var 04:00 och jag hade bara umgåtts mest hela kvällen. Hade inte alls suttit nåt framör teven och hade absolut inte hunnit blivit nå trött. Men vid ca 04:30 slog jag mig ned vid teven tills passet var slut, med undantag för mina ronder. Kollade på Animal Planet och på djurpoliserna. Natten gick så smidigt förbi att när det var dags att åka hem kändes det som att jag precis kommit dit, skönt värre! Allt går så mycket lättare när man har sånt toppensällskap som jag hade inatt. Tjejen jag jobbade med inatt var ett till nytt ansikte och hon var väldigt trevlig hon med.

07:00 sa jag hej till min avbytare och önskade en bra dag. Åkte hem till Hjalle och kröp ner i sängen och somnade vid 07:30. Jag vaknar 11:30 av att telefonen ringde och efter det kunde jag bara inte somna om, det var störtomöjligt...dryyygt! Jag försökte somna om i en timme och provade även soffan i vardagsrummet men inget hjälpte.... Fick alltså 4 timmars sömn inatt och ska iväg och jobba 12- timmars snart igen. Det känns som att jag kommer bli väldigt trött inatt, men jag håller verkligen tummarna för motsatsen... Jag som brukar sova till 15:00 iaf.

Det var Hjalles pappa som ringde och bjöd hem oss på middag hemma hos dem runt 15-16 någon gång idag. Så vi ska snart dit och äta och sen blir det jobbet för mig. Jag har nyligen kommit ut ur duschen och ska väl klä på mig och piffa till mig lite innan det är dags att fara.

Om alla håller tummarna för mig inatt kanske jag inte blir så trött ändå *ler*.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du slipper tröttheten i natt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback