Inte riktigt som jag vill

Fan, idag är jag riktigt på G!!! Vill ut och göra roliga saker, parta eller vad som helst, vill ut bland folk känner jag. Och här sitter jag nu och häckar, ensam hemma efter en shoppingtur på Köpis som den iaf var väldigt lyckad och trevlig =). Köpte ett jättesnyggt brunt halternecklinne och 2 diadem och ett par svarta sexy trosor!.

Tina och jag stannade sen till på Owes och åt en korv och munk *ler* Sen kom jag hem, fortfarande med massa energi och lust att göra nåt skoj. Har ringt Hjalle och frågade vad han gjorde. Då var han och spelade fresbee-golf och skulle inte komma hem förrens om 2 timmar...ååhhh jag tror jag döör!! Jag måste ut och gå eller åka till Köpis eller vad som helst, har börjat rota i garderoberna och lyssnar på en bra gammal cd och blir bara mer och mer på G! Dansar för mig själv här hemma framför spegeln och testar snygga outfits =).

Ja det är inte lätt att inte ha nåt att göra när det enda man vill är att ha nåt att göra. Ibland kommer sånna dar. Ibland orkar jag inte annat än att bara sitta hemma och häcka, men typiskt nog är idag inte en sån dag =).

Jaja, jag får skaka loss här hemma tills jag inte orkar mer och belåten slänger mig ner i soffan eller nåt. Men hur kul är det då en fredagkväll?!.

Nu fortsätter jag mitt äventyr långt in i garderobens landhihi

Kommentarer
Postat av: Tina

Men du!!
Häng med ut imorgon vettja!!!

Postat av: Tina

Kom ju på att du ska ju jobba du... Glömsk jag är då.. Men annars är du jättevälkommen o hänga med ut iaf.. =)

2006-08-11 @ 18:14:02
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Anna

Ja jag är supersugen å gå ut å festa men dagen var ju helt fel =). Smått typiskt det ska va att man ska jobba just den dagen när man har varit så mkt ledig *grr*. Jag slutar inte förrens ca 22:30 så det är ju rätt sent... Men det kommer väl fler dagar hoppas jag och då får du se till att jag kan haka på den gången...hihi! Om jag inte ringer å är skitsugen efter jobbet imån då vill säga =)

2006-08-11 @ 21:03:29
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: anki.

nästan så att jag blev så där rastlös nu när jag läste =) kanske måste dyka in i garderoben jag å...fast mest för att städa den!!

2006-08-13 @ 11:09:19
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, ja en ordentlg genomgång av garderoberna är inte helt fel emellanåt =). Antingen hittar man snygga kläder somman helt glömt bort och som åter kommer till ytan eller så får man förhoppningsvis en städad garderob efteråt =)

2006-08-13 @ 12:53:17
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback