Natti natti

Nu är det dags för sömn... Niklas har precis åkt hem. Han har varit här och kollat på film med oss, han hade med sig filmen " Lucky number Slevin". Den var lite svår att hänga med i så jag tyckte den var sådär...drygt å hänga med  filmen när man var lite smådåsig också. Niklas kom ca 19:00. Vi käkade lite fläskfilé och strips först som jag lagade till *ler*

Tidigare idag var Tina här och jag fick chansen att bjuda på pannkakor efter alla gånger hon bjudit mig på mat *ler*. Hoppas de smakade! Sen satt vi hemma i köket och pratade lite och drog sen iväg till Owe Jansson och sen till Dollarstore. Efter det blev klockan 17:00 och jag följde med Tina hem och ca 17:30 kom Hjalle och hämtade upp mig.

Img natt mellan 19:00-07:00 på fredagmorgon ska jag jobba natt på ett boende i trakten. Civil bevakning. Det ska nog gå bra det och lättförtjänta pengar är det ju också. Hoppas jag tycker det går bra, i så fall kanske jag kan komma att jobba fler såna pass i helgen, det ger sannerligen lite klirr i kassan!

Min lön kommer tillrätta i mina händer på fredag. Idag kom a-kassan. Väldigt välkommet.

Nu ska jag sova. Hör av mig imorgon eller så!

Kommentarer
Postat av: Tina

Har också försökt mig på att kolla på Lucky number slevin, men den var grymt svår att hänga med i o väldigt intressant på nått vis så vi stängde av helt enkelt..
Pannkakorna smakade mumma dem!! och du får hälsa Hjalles mormor att sylten var supergod!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback