Nyvaken

Zzz.....ja jag är helt nyvaken...och trött..... Ska infinna mig på jobbet igen om 4 timmar. Innan dess är väl det enda jag ska hinna med att få mat i magen. Det blir när Hjalle kommer hem runt 16-16:30.

Natten gick bra den här gången med. Den blev rätt lika förra natten. Kollade på teve, mumsade godis och hade ett nytt trevligt sällskap. Jag blev inte heller inatt sådär jättetrött, en gäsp här och där men inte så att jag höll på att somna, skönt det. Det enda trista var väl att det regnade hela natten, mindre roligt att komma in blöt efter varenda rond varje timme... Men det fick väl funka då! Vid 05:00-tiden slank lilla "Murre" in, en katt som brukar hälsa på =). Han fick lite frukost och sen hoppade han upp med mig i soffan och la sig bekvämt där och sussade sött. Gud vilken rar liten sak *ler*.

Kollegan innan mig hade lagt pussel hela dagen, 1000-bitars. När jag kom vid 19:00 bytte jag av henne och la klart pusslet, de få bitar som var kvar. Gud vilket bra tidsfördriv, ett pussel måste jag verkligen köpa, men inte ett 1000-bitars till att börja med tror jag!

Natten var lugn, det hände inget, skönt!!!

Så här ser min arbetsvecka ut:

Idag (mån):     Natt 19:00-07:00          12 timmar
Tisdag:            är ledig och sover
Onsdag:          dagis 7:30-16:00         8 tim
Torsdag:          dagis 7:30 - 15:30       7,5 tim
Fredag:            dagis  7:30 - 15:30       7,5 tim
Lördag:            Natt  19:00-07:00          12 tim
Söndag:           Natt  19:00-07:00          12 tim

En 59 timmars vecka blir det visst! Jag ser pengar rulla in och skratt och lek med barn, den blir en bra vecka det här *ler*

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och vänta på min älskling...*love*

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej o hå vad du jobbar o sliter.. *ler*
Skönt att natten gick bra iaf då.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback