2006/2007

Det nya året träder snart in. Bara dryga 6 timmar kvar av år 2006. Sedan kommer framtiden med 2007. Vad det nu kommer att innebära. Ska bli spännande att se. Leva livet ska jag göra och jag hoppas jag får ännu ett bra år. Det önskar jag mig. Ett bra år, med mina nära och kära. Att alla får må bra och vara friska.

Jag jobbade 7:00-16:30 idag men fick slinka iväg redan vid 14:30. Då hade kvällspersonalen kommit. Morgonen och förmiddagen var rätt seg. Alla sov och det var såå lugnt och rätt behagligt. Men man blev ju så trött och gäspig. Helst av allt ville man bara slänga sig ner och sova... Men allt som allt en trivsam dag. Igår på jobbet spelade vi biljard och det var hur kul som helst, det kommer garanterat bli fler gånger! Vi hade en riktigt rolig kväll. Bra träning inför nästa match med Hjalle också =).

När jag önskat mina arbetskollegor ett Gott Nytt År for jag vidare hem till mamma och pappa. Jenny och Anders kom samtidigt. Hjalle dök upp efter en stund. När alla var samlade bjöd mamma och pappa på smörgåstårta som var gott! Efter det gick grabbarna upp och spelade biljard. Jag, mamma och Jenny satt nere i köket och mumsade godis tills vi nästan sprack =). Då lade vi oss bekvämt tillrätta i soffan och kikade på film, jag somnade nästan! Grabbarna kom nertassandes från övervåningen vid ca 17:30. Då åkte vi hem.

Nyårskvällen kommer att firas här hemma i Valbo med Anders och Jenny. De dyker upp vid ca 19-tiden. Vi ska äta gott, spela spel, umgås och ha det skönt! När tolvslaget närmar sig ska vi gå ner till Sportcentrum där det skulle bli fyrverkerishow. Kan bli mysigt att gå ner dit och se vad som bjuds helt gratis..hihi! Fyrverkerier som är såå dyra!

Jag önskar alla ett Gott Avslut på 2006 och En God Fortsättning på år 2007!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback