40" Sony -Lcd

Idag var vi hur många som helst på jobbet, 8 st som gick varandra lite smått på tårna. Jag som trodde att det skulle vara typ 4 personal eller nåt och att de var många fler som skulle få ut julledighet. Och imorgon skulle vi också vara lika många, då passade jag på att ta semester. Så jag är alltså ledig imorgon torsdag och är ledig fredag på schemat och börjar inte jobba förrens 13:30 på lördag, så nu får jag lite julledighet såhär i mellandagarna också *ler*.

Efter jobbet idag kom Hjalle och Sjösse hem med Kinakäk. Sen drog vi till Onoff, Elgiganten och Siba för att kika på platt-teve.  Hjalle och jag har ju kommit överens om att vi ska köpa en nu när det är mellandagsrea. Vi hade kikat ut en för nån dag sen som vi fastnade för. Vi kikade runt lite och när det var dags att åka hem kom Hjalle och jag hem med en SONY 40" LCD-TV KDL-40U2000K, den som vi hade lagt lite extra på minnet sådär i tidigare dagar. Vi har den på stativ på tevebänken här hemma och den är skitsnygg och bilden är också superbra! Vi fick ge 13.995:- för den. Nåt roligt ska väl ändå mina sparade pengar gå till! Kabooom!!! Flera tusen fattigare...haha!

56089-10956089-110

Nu har Hjalle och jag precis kollat färdigt på Harry Potter och det blir nog mer tevetittande på den nya platt-teven i kväll ska ni se!

Imorgon är jag ledig, vilken lyxig känsla när det egentligen var menat att jag skulle ha jobbat!

Kanske det blir en sväng in till Köpis imorgon för att spana in mellandagsrean. Fick ju faktiskt presentkort på Köpis i julklapp så jag kanske hittar nåt roligt för det. 

Kommentarer
Postat av: annica

Visst är det skoj med en ny tv...?Vi köpte våran för ett år sedan,42 tums Luxor..är supernöjd med den än!!Va skönt att du kunde ta semester när ni blidde så många...själv har jag em idag på BUP..!

2006-12-28 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback