Komma tillbaks

Ja, kanske ska jag komma tillbaks och börja skriva här igen. Kände mig så ensam här sist men nu har en till vän hittat hit så då blir det kanske lite roligare hihi

Det är trots allt mycket roligare att skriva här än på lunar, det här blir mer som en alldeles egendesignad bok, så personlig inte bara i text utan även i färg och form och layout, så roligt! Och jag kan lägga in bilder i mina berättelser som lockar väldigt!

Jag tror att jag gör så, jag kommer tillbaks!

Nu har jag i stort sett semester förutom kvällsjobb mellan 3-4 kvällar i veckan då jag vaktar runt som vanligt mellan 4-5 timmar. Jäteskönt att mina dagar är lediga då jag kan njuta av sol och sommar och bra böcker! Har redan läst ut 3 stycken och ska till att börja på min 4:e. Uppslukas.

Allt annat som hänt mig från sist jag skrev här och fram tills nu finns att gotta sig i i min dagbok på lunar.

Men jag gillar stället, gillar att det blir mitt lilla egna med bilder och form. Men just nu tjafsar det såklart med att lägga upp bilder, fel i systemet, så jag kan inte uppdatera med någon bild just för tillfället. Får försöka längre fram.



Sol
Sommar
Värme

Familj
Vänner
Älskade

Vara
I nuet
Njuta

Av Livet
Av lugn
Av inga måsten

Ligga
Låta tiden

Sakta
Fort

Det gör detsamma
Jag är ledig
Ingen stress

Kan sova
Om jag är trött
Kan ha tråkigt
Kan ha roligt

Gör precis det jag vill
För stunden

Känner efter
Tänka
Och leva

Nu är jag fri
Lever jag mitt
Jag uppslukas

Av livets djup
Det naturliga
Ingen tvunget

Rofylldhet
Kärlek
Inget
Allt

I ledig stund
Från livets måsten






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback