Sol idag

Jag har precis kommti hem från kontoret. Har varit och hämtat nycklar och bil och ska infinna mig på jobbet i Sandviken om ca 30 minuter. Så jag måste bestämt sätta lite fart snart *ler*.  Jag sov länge idag, ända till 10:40, det var alldeles för länge det, kände mig stressad när jag vaknade. Sol var det ute och jätteskönt. Jag klädde på mig och åt frukost och åkte vid ca 12:15 hem till Hjalles föräldrar och vattnade lite blommor både ute och inne nu när de är i Skottland. Jag kände verkligen för en dag på stranden! Tina ringde och frågade om jag ville följa med och bada men jag fick faktiskt tacka nej. Jag hade tvätt som jag skulle försöka tvätta undan....

Jag hade packat med mig tvättkorgen och ringde och hörde med mamma om tvättmaskinen var ledig när jag hade vattnat klart. Det var den så jag åkte hem till mamam till ca 13:15. Slängde i tvätt och sen åkte mamma och jag till Jysk, Dollarstore, Åhlens, Hemköp, Apoteket, Lindex och B Young. Jag hittade ett par supersnygga jeans på B Young för 100 spänn, skaplig rea! Men de var lite korta i benen så tyvärr fick jag lägga tillbaka dem. Men då provade mamma dem och på henne passade de perfekt så hon köpte dem! Kul för henne! Jag ska nog åka in till Gävle img och kika lite rea. Nu är det till och med rea på rean, halva reapriset ibland och då kan man fynda minsan! När vi kom hem var klockan ca 15:15. Mamma bjöd på kladdkaka och grädde, mums!

Jag slängde i en till maskin tvätt och hängde upp den andra. Sen la jag mig ute i solstolen och solade lite, hade ju hoppat i bikinin för det var så varmt! Solade en sväng sen kl 17:00 hängde jag tvätt. Mamma bjöd på baguette med tonfiskröra, så gott! Efter det blev klockan 17:30 och jag måste säga hejdå. Åkte till kontoret och hämtade nycklar och bil och nu är jag bara hemma för att byta om till vaktkläder!

Hjalle är och golfar så vi ses inatt, som vanligt!

Jo just ja!
Hjalle och jag åker tillbaka till Mellanjärva Gård till E och S redan på fredag och sover över där och spenderar lördagen med dem innan vi åker och hämtar hans föräldrar på Skavsta flygplats klockan 21:00 eller nåt sånt på lördag kväll! Då hoppas vi på sol och klippbad!!! Men enligt vädret igår såg det molnigt ut fre-lörd  men det kan ju ändras!!

Nu kilar jag, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback