Stranden

Äntligen ska jag få komma ut till stranden och fläka upp mig som en val haha

Jag och Tina ska till Sandviken och slänga oss på nån strand nånstans, ska bli väldigt skönt! Jag har inte varit på stranden alls i sommar än så det är väl på tiden nu *ler*. Vi drar 10:30 och sen släpper T av mig hos mamma och pappa. Hade ju tänkt få frillan fixad. Tona håret och kanske klippa mig lite. Börjar känna mig trist och grå och trasslig! Man känner på sig när det är dags att göra något. Inget som behöver planeras in i nån almanacka utan det känner jag av när jag känner mig som jag gör nu.

Hoppas solen håller sig framme länge och väl och att den värmer bra idag! Får se om det är så pass varmt i luften att det blir ett dopp till och med hihi

De senaste dagarna har det varit kyligare i luften. Igårkväll när jag jobbade var det 10 grader kallar än vad det har varit tidigare kvällar. Mörkare blir det också tidigare om kvällarna, det la jag märke till igår.

Men nu ska jag ut och njuta av solen!!

STRANDEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback