Vardagen tar vid

...för vissa idag. Mamma går tillbaka till jobbet efter sjukskrivningen och det är måndag igen och det är fler med henne som går tillbaka till jobb och vardag idag  efter semestern. Men jag är ledig till och med tills på fredag kväll. Kör 6-ans fre-sönd. jobbade igårkväll också.

Hjalle ochjag åkte hem till mamma och pappa och käkade igår.  Pappa lyckades provtesta Mustangen igår! Han hade som mål för sommaren att köra ut den på gården och igår lyckades det, motorn går och bilen rullar, vad glad han var då! Mamma påtade runt i trädgården som vanligt. Jag gick runt och tog en massa bilder på trädgården och inne i huset.

Solen skiner inte alls för tillfället och de visade på vädret att det skulle vara lite grått, molnigt och lite regn de kommande dagarna med solen lurandes bakom molnen. Får hoppas att den tittar fram lite emellanåt.

Jag njuter av att sitta i ingenting, inte ha ätit frukost än, mumsat lite choklad iofs och jobbat på Hjalles kontorsskylt här hemma samtidigt som jag lyssnar på lite musik.

Härligt att vara ledig!
Men klockan tickar iväg och jag kanske ska ta och sätta fart på dagen för man kan ju inte sitta näck med oborstade tänder hela dagen inte *ler*.

Jag har fått äran att göra Hjalles kontorsskylt och jag är rätt nöjd med den faktiskt, den blir schysst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback