Zzzz

Väntar på att Hjalle ska ringa så jag får åka och hämta upp honom från krogen. Kom hem från jobbet ca 23:30. Jag börjar bli trött nu och längtar efter sängen. Han ringer väl snart så får jag sova sen... Zzzzzzz.....

Ledig imorgon är jag. Skönt.

Ok. Jag hämtade Hjalle 02:00. Vi kom hem, la oss i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord. Och här är jag nu. Klockan är 05:00 och vi har inte kommit i säng än *ler*. Men nu börjar det nog faktiskt bli dags. Hungrig är jag men det får nog vänta till frukost img bitti.

Tröttheten försvann och jag känner mig pigg. Som att jag precis vaknat upp till en ny morgondag. Men när jag lägger mig ner och slår igen mina blå så somnar jag nog rätt fort ändå *ler*.

Godnatt alla nattugglor därute (och alla ni andra också förstås)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback