Hejja Hoppla!


Idag följde jag med Jenny till ett stall i Järbo och red. Det var jäteroligt och gick rätt så bra =). Men ajj, ajj, ajj va jag fick ont o baken!!! Kommer nog att ha ont i några dagar nu men det får man ju ta..hihi!! Vi var ute och red i ungefär 1 timme och jag både skrittade och travade, hittade till och med rytmen lite då och då vid trav *stolt*...Hahaha!! Det var skoj syrran, tack för det =). Vilken fin natur det var, underbart..


Efter ridturen åkte vi hem till Jenny där jag fick gosa med nykomlingen Tiger, lillungen i kattskaran *lerÄ. Och så här go va han!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe.. vad roligt å prova rida sådär.. =))

Postat av: Anna

Tina// Ja det var verkligen superroligt att rida!! Det ska jag göra fler ggr, syrran ska ju lära mig rida nu så hon och jag kan rida ut tillsammans =)

2006-11-28 @ 20:32:37
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback