30 min

Fick ett träna-sug såhär vid 18-tiden efter att jag suttit i telefon med Tina ett tag. Knäppte på musik, körde ca 25 armhävningar och runt 30-40 situps och fick sen ett direkt sug att springa upp flåset lite =). Jag rotade runt i garderoben efter lämpliga joggingbyxor att springa i och en tröja till det. Laddade några pepp-låtar till mobilen, placerade den i min byxficka och 18:35 bar det iväg ut på Valbos vägar. Jag sprang mot Hjalles föräldrar, mot och förbi Mackmyra - infarten, upp mot Köpis och förbi mot mitt kära Valbo hem igen. Jag kom nyss hem och tittade på klockan, 19:05 visade den och jag hade varit ute i 30 minuter och mer imponerad blev jag av att jag faktiskt sprang hela sträckan som löper en 4-5 kilomter eller nåt trodde Hjalle. Hur som helst fick jag upp mitt flås och det var jäkilgt skönt! Trodde inte att jag skulle orka springa mer än max 10 minuter för att sen vila, men flåset pumpade mig längre än jag trodde. Musiken gjorde nog sitt den också. Det går bättre att springa om man lyssnar på musik för då tänker man inte lika mycket på att man springer utan peppas av musik och känner ett jävlaranamma!!!

Jag kom hem och då hade Hjalle precis lagat mat så nu står den på bordet, perfekt! Käka lite och sen hoppa in i duschen och duscha, eller kanske ta ett bad *ler*. Det blev aldrig någon solskenspromenad tidigare idag då solen sken,men jag känner mig rätt nöjd nu när jag sprungit istället!!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppla!!!! *ler*

2006-10-09 @ 19:27:40
Postat av: Anna

Haha!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback