Trött....

Ja nu så har jag jobbat några dagar, 4 dagar närmare bestämt. Igår och idag har jag somnat i soffan direkt efter jobbet, har haft huvudvärk när jag kommit hem. Kanske beror på att man inte är ute lika mycket som jag kanske är van med från dagis, samt att dagarna blr rätt långa 7-16. Timmarna mellan 2-4 är rätt slöa och gäspiga.

Idag slutade jag 16 och åkte och hämtade Hjalle. Vi kom hem och Hjalle lagade mat, falukorv och makaroner, mums! Jag har nu sovit från och till i soffan sen ca 18:00, 2 timmar. Jag tror till och med att jag snart ska gå och sova, är jättetrött...

Imorgon fredag är jag ledig och så ska jag jobba i helgen. Idag var jag och en till personal iväg till Valbo och Gävle biståndsgrupp samt Owe Janssson med en av de boende. Det var skönt och roligt att komma ifrån boendet några timmar, det behövs. Det är roligt att åka iväg på små tripper!

Imorgon har jag planer på att åka hem till mamma och pappa och hälsa på samt tvätta undan lite tvätt. Ska kanske fråga mamma om hon har lust att åka in till Owe Jansson för jag såg att de hade fått fram julsakerna nu samt lite andra grejer sen jag var där sist. Skulle va kul å kika =).

För övrigt sitter jag och köper en massa kläder på Tradera, så lätt att lägga ett bud och vips så har man vunnit en hög med auktioner och det är dags att betala också =). Idag fick jag hem en skitsnygg bolero i guldfärg, jag har samma i brun och gillar den mkt. Väntar på en svart kavaj samt en svart långkjol också.  Man fyndar väldigt där, finns mkt snyggt!

Idag på jobbet har jag spelal lite poker och lite "kasta gris", det var trevligt! Också har vi lyssnat på bra musik, gamla godingar till låtar från förr i tiden, skoj!

Nu ska jag in och tvätta av mig sminket och sen ska jag hoppa ner i sängen faktiskt....

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag känner igen mig i sovandet dem senaste dagarna.
Hoppas dagen går bra idag. Kram!!

2006-10-07 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback