Cityfest

Jahapp då har man avklarat Gävle Cityfest för det här året. Gick väldigt snabbt! Hjalle och jag åkte in och gick igenom men det är ju som alltid det gamla vanliga marknadsgrejerna och inget jag ville köpa idag. Cityfesterna går snabbare och snabbare att ta sig igeom för varje år..hehe! Man har inte lika stort sug efter att gå och trängas och titta i alla stånd nu när man är äldre än som det var när man var yngre. Kunde gå hur länge som helst och handla massa jox!

Vi var därifrån på 1 timme och nu sitter vi här hemma. Hjalle skulle visst spela golf med en kompis idag och jag tar nog bara en mysdag här hemma. Tänkte baka lite negerbollar för det blev aldrig av sist jag skrev att jag tänkte göra det. Idag skulle det sitta fint. Å mysa lite i soffan. Känns som en sån slappardag.

Jag och Hjalle skulle egentligen varit hundvakt åt Annikas lilla hund Musse ikväll men han hade börjat halta så matte skulle till veterinären med honom och sen stanna hemma med vovven istället för att följa med in till Cityfesten med Hjalles mamma som det var tänkt till kvällen.

Synd att Musse fick ont i benet, skulle så gärna velat ha honom här och gosat med en stund. Men det kommer säkerligen fler ggr! Matte Annika ska nämligen flytta till Gävle permanent i vår någon gång. Hon bor annars i Stockholm.

Inget mer vettigt för stunden. Måste ha mat snart, innan negerbollsbaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback